Säljare till kassa & servicedesk Media Markt Nacka
Media-Saturn Nordic Shared Services AB / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Media-Saturn Nordic Shared Services AB i Nacka,
Örebro,
Skövde,
Eskilstuna,
Västerås eller i
hela Sverige Media Markt Nacka söker nu en ny kollega till våran kassa/service-avdelning!
Är du en passionerad, engagerad och driven person som vill vara en del av att fortsätta bygga vår framgång? Brinner du lite extra för hemelektronik och älskar att ge kunder den bästa servicen? Då är det dig vi söker! Vi på Media Markt är ambitiösa och kompetenta i en konkurrensutsatt marknad där vi hela tiden strävar efter att var bäst. Vi ger alltid det lilla extra och alltid sätter kunden i fokus. Du arbetar med ett team som tillsammans tar ansvar för hela varuhuset och med stort engagemang skapar en kundupplevelse i världsklass.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Kassa/Servicemedarbetare arbetar du i vår kassalinje, informationsdisk och servicedesk. Denna roll innebär att du ska agera Media Markts ansikte utåt och se till att de kunder som lämnar varuhuset alltid gör det med en positiv bild av oss som bolag. Utöver att arbeta i kassan och hantera serviceärenden kommer du att sälja försäkringar och tillämpa övrig merförsäljning samt i mån av tid vara behjälplig i varuhuset. Denna roll samarbetar tätt med avdelningsteamet, avdelningschef samt övrig butikspersonal. Det dagliga arbetet i kassan och informationen innebär att du tar emot kunder i informationen och hjälper dem vidare, registrerar försäljning av hemelektronikvaror i våra kassaterminaler och hanterar försäljning av tillbehör och tjänster. I vår servicedesk arbetar du med att ta emot och hantera reklamationer, serviceärenden och varubyten samt är behjälplig vid felsökning av skadade/trasiga produkter. Du registrerar och följer upp serviceärenden i vårt datasystem, gör reservdelsbeställningar och för daglig kontakt med leverantörer och servicepartners gällande våra reklamationer och serviceärenden.
Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du är utpräglat vänlig och är serviceinriktad, noggrann och snabb. Vi tror att du är van vid att arbeta i högt tempo under stressiga förhållanden och är inställd på att även arbeta kvällar, helger och röda dagar. Vi ser gärna att du kan jobba extra vid behov för att täcka sjukfrånvaro, semestrar och högsäsong som tex Blackfriday / Julhandel. Du har en vilja och förmåga att ta ansvar, ett lugnt och avslappnat sätt att bemöta människor samt är pålitlig och förtroendeingivande. Har du erfarenhet från ovan nämnda uppgifter är detta starkt meriterande men vi söker dig som vill lära dig den del av arbetet du eventuellt ej tidigare har erfarenhet från. Som person har du ett intresse för hemelektronikprodukter och om du har god datavana/kunskap är det meriterande.
Är du intresserad?
Tjänsten är en deltid tillsvidareanställning på ca 15%.Start är omgående med respekt för eventuell uppsägningstid.
Skicka in din ansökan idag, dock senast 2023-02-28. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell.
För frågor eller funderingar vänligen kontakta Linda Thelenius, avdelningsansvarig,
thelenius@mediamarkt.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid, etc. Deltid Upp till 20%
Ersättning Enligt kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Media-Saturn Nordic Shared Services AB (org.nr 556687-5240)
Arbetsplats Media-Saturn/Media Markt
Jobbnummer 7427183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.