Säljare med Produktansvar till AutoTek AS
Adecco, Office & HR, Göteborg / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Stenungsund,
Trollhättan eller i
hela Sverige AutoTek AS ska anställa en säljare för den svenska marknaden.
AutoTek AS är i dag Norges ledande leverantör av Diagnostestare och 4-hjuls mätare till bilverkstäder!
Vi tror att våra leverantörers kompetens och erfarenhet är unik när det gäller service och felsökning på moderna bilar. Våra medarbetare har lång erfarenhet och hög kompetens inom mätteknik, service och felsökning. De senaste 5 åren har vi levererat över 1000 diagnostestare och mer än 250 4-hjuls mätare i Norge. Vi tror att detta är produkter som kan ha en stor framtid även på den svenska marknaden och önskar av den anledningen att utöka vårt säljteam med en representant i Sverige.
Arbetsuppgifter/ansvarsområden:
Du kommer att bearbeta den svenska marknaden och marknadsföra våra specialprodukter mot främst bilverkstäder. Ditt arbetsområde kommer att vara hela Sverige, men initialt kommer du att börja bearbeta företagets kunder framförallt i den västra regionen. Då produkterna ännu inte marknadsförts på den svenska marknaden är det du som söker upp och bearbetar nya kunder och svarar för att företagets kundrelationer blir de bästa möjliga. Resor ingår i arbetet och du arbetar med utgångspunkt från ditt hemmakontor. Arbetet är varierande och du får stora möjligheter att själv styra upplägget. Du arbetar i nära samarbete med den norska organisationen och dess säljteam.
Publiceringsdatum2010-06-08ErfarenheterDin erfarenhet av försäljning och din kommersiella profil presenterar du i din ansökan där du även exemplifierar erfarenheter som styrker att du passar i en säljande roll.
En förutsättning att trivas i rollen är att du har ett inneboende intresse av bilar, har en bilteknisk bakgrund eller har arbetat med liknande produkter. Du har lätt för att prioritera och organisera ditt arbete och du trivs med individuell försäljning.
Då vi har kontakter internationellt, främst med leverantörer, är det en förutsättning att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt att datorn för dig är ett naturligt arbetsredskap.
Vidare är det ett krav att du har körkort och tillgång till egen bil.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som har mycket god kommunikationsförmåga och som är självgående i ditt arbete. Du tycker om att möta kunden och har förmågan att göra det på ett positivt och naturligt sätt. Du ser kundens behov och kommer snabbt till avslut. Du är en säker och trygg person med skinn på näsan. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vi erbjuder dig ett spännande arbete med stora utvecklingsmöjligheter i ett framgångsrikt företag.
I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Lena Köhlin på tel 031 725 45 54. Du är välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 20 juni, via Adeccos hemsida
www.adecco.se. Urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 671726
Observera att sista ansökningsdag har passerat.