Säljare - Facility management
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Göteborg,
Helsingborg,
Linköping,
Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Nu söker vi en säljare till vår Facility Management avdelning i Göteborg! Fokus i rollen handlar om att fortsätta skapa tillväxt till affärsområdet och hjälpa våra kunder att kunna fokusera på sin kärnverksamhet & på så vis ha en enklare vardag.
Vad ingår i rollen som Säljare?
I rollen som säljare kommer du vara en nyckelspelare för att ta vår avdelning till nästa nivå. Du kommer ansvara för hela försäljningsprocessen med nya kunder. Allt ifrån mötesbokning, offert, avtalsskrivning, till att sedan vårda och utveckla kundrelationen över tid som samarbetet sträcker sig. Du blir en viktig del och navet i kontorsdriften för våra kunder så kontinuerlig kundkontakt, relationsbyggande och ha flera bollar i luften är en stor del av vardagen.
Publiceringsdatum2019-11-15KvalifikationerVi ser gärna att du har:
Erfarenhet inom försäljning
Körkort och bil
Är det här du?
Som person är du driven och kan ta ett stort eget ansvar samtidigt som du trivs i att arbeta i en säljdriven organisation med höga ambitioner. Du gillar även att vara med och påverka ditt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en tjänst i världsklass mot våra kunder. Du är en lyhörd person som lätt bygger starka och långsiktiga relationer. Du är även en person som bidrar med glädje och energi till din omgivning och ser möjligheter och lösningar istället för problem.
Vem är jag som ledare?
Jag heter Vincent Jägard och driver Facility Management avdelningen i Göteborg. Jag brinner för affärer och att få andra att leverera och växa som personer. Jag anser att det är viktigt att mina medarbetare är nöjda med sin vardag för att få ut max av sin kapacitet. Jag är en utåtriktad och kundfokuserad person som gillar att ha roligt på jobbet. Viktigt i mitt ledarskap är engagemang och eget ansvar. Jag ser fram emot att tillsammans med dig och resten av vår säljorganisation lyfta detta till nya höjder.
Vad erbjuder vi?
I 25 år har Office Management hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Hos oss så kommer du få vara med och bidra till vår framgångsresa inom Facility Management. Vi är ett starkt kontor och team med högt i tak och som gärna har kul tillsammans. Vi erbjuder bland annat säljtävlingar, event, utbildningar, kontinuerlig träning, möjlighet att påverka din egna lön, stora utvecklingsmöjligheter och ett coachande ledarskap med närvarande ledare. Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve.
Office Management ägs av Nalka Invest och omsätter 1320 MSEK. Tack vare våra 8000 kunder och 450 medarbetare är vi en stark aktör på den nordiska marknaden.
Låter det som det skulle passa dig?
Så - vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi kommer träffa kandidater löpande. Har du några frågor om rollen eller Office Management, tveka inte att höra av dig till mig
vincent.jagard@officemanagement.se. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Jobbnummer 4959187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.