Säljadministratör till teknikföretag i Stockholm
TNG Group AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta inom sälj för ett företag som är branschledande inom informations- och kommunikationsteknik? Sök redan idag!
Är du en initiativtagande lagspelare som har erfarenhet inom sälj, administration och /eller kundtjänst? Just nu söker vi på TNG en säljadministratör på heltid till ett branschledande teknikföretag i Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som säljadministratör kommer du vara en del av ett världsledande företag som erbjuder ett komplett utbud av teknikprodukter, lösningar och tjänster. Företaget har en omfattande verksamhet som bidrar med lösningar inom informations- och kommunikationsteknik och tillhandahåller utvecklande, banbrytande, högkvalitativa produkter och elektroniska enheter.
Du kommer att arbeta som konsult via oss på TNG och kommer därför att omfattas av kollektivavtalets villkor samt av våra övriga förmåner. Exempel på detta är tjänstepension, försäkringar, semester, lön, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Du kommer även att ha en hängiven konsultchef som har kontinuerlig kontakt med dig.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som säljadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att öka företagets försäljning genom att upprätta nya avtal i leverantörsportaler, arbeta kontinuerligt med prisförfrågningar och följa upp offerter. Telefon och dator kommer vara dina främsta arbetsredskap och du kommer att ansvara föra att utveckla kundrelationer och kundspecifika lösningar.
I arbetsuppgifterna kommer det också att ingå att:
• Sköta beställningar av mjukvarulicenser och svara på licensfrågor från kunder
• Vara ansvarig för att svara på vanliga brevlådor och skicka uppgifter till rätt personer inom programvaruteamet.
• Hjälpa kunder med förnyelse av licenser, beställningar och inköp
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att vara anställd av TNG och uthyrd till vår kund. Uppdraget startar omgående och pågår till slutet av januari 2020. Tjänsten är på heltid och du kommer arbeta kontorstider måndag till fredag. Tjänsten är placerad i kundens fräscha lokaler i Kista.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, är initiativrik och som brinner för service. Du har en teknisk förståelse och erfarenhet av att hantera telefon och dator som ditt främsta arbetsverktyg. Du arbetar gärna med långsiktiga relationer, är självständig och lösningsorienterad. Vidare behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, eftersom du kommer ha många kontaktytor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning, administration och har en teknisk bakgrund.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2019-10-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Jobbnummer 4855045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.