Säljadministratör till Fazer i södra Stockholm
TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Här är möjligheten för dig som vill arbeta deltid i en administrativ och utåtriktad roll
Trivs du i en administrativ roll med många kontaktytor och fokus på säljadministration och ordermottagning? Lockas du av att arbeta i en supportroll som innebär daglig kontakt med både kunder och leverantörer och vill du arbeta deltid - 50% - då är detta något för dig. Läs mer och sök tjänsten redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I denna roll får du möjlighet att arbeta brett som säljadministratör med omväxlande arbetsuppgifter och många kontaktytor. Tillsammans med din kollega kommer du att ta emot order via telefon och mail samt serva nya och befintliga kunder gällande leasingavtal av kaffeautomater samt beställning av tillhörande produkter. Fazer är ett internationellt familjeägt företag som erbjuder bageri-, konfektyr-, kex- och spannmålsprodukter samt måltids- och cafétjänster av hög kvalitet. Fazer Food Services Sverige har cirka 1500 anställda och driver cirka 200 enheter på företag, skolor, universitet samt inom försvar, sjukvård och äldrevård.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* Supportera befintliga kunder gällande leasingavtal av kaffemaskiner
* Registrera kundorder och inköpsorder av kaffemaskiner och tillhörande produkter
* Registrera installationsorder via nya leasingavtal
* Via telefon kontakta befintliga kunder avseende påfyllnad av kaffeprodukter
* Ta emot och pricka av beställningar av inkommande leveranser
* Packa upp varor
* Leverera varor till kund vid enstaka tillfällen
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på deltid 50% med uppstart i början av januari och förväntas löpa på under januari och februari med viss chans till förlängning in i mars. Tjänsten motsvarar 20 timmar/v och förläggs helst 24 timmar ena veckan och 16 timmar andra veckan.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet av säljadministration, ordermottaggning eller kundservice. Har du tidigare erfarenhet av att arbetga i något affärssystem är det meriterande men inget krav. Det är viktigt att du behärskar svenska i tal och skrift samt har god vana av att kommunicera via telefon och mail. Vi ser också att du har erfarenhet av Officepaketet. Körkort är ett krav för tjänsten då det kan komma att ingå viss leverans till kund. Då tjänsten innebär mycket kontakt med kunder och leverantörer är det också av stor vikt att du är serviceinriktad och relationsbyggande. Tidigare erfarenhet från liknande roller är meriterande men det viktigaste för att klara av rollen är att du har drivet och viljan att lära nytt. Vi lägger därför stor lämplighet vid rätt person.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
Publiceringsdatum2018-12-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Hägg
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4514140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.