Säljadministratör
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-12-21ArbetsuppgifterJobQuest söker för kunds räkning en driven säljadministratör till Stockholm!
I rollen som säljadministratör kommer du arbeta nära respektive säljteam/försäljningschef och hjälpa till med allt från komplexa avtalsframtagningar till att utreda legala frågeställningar. Du kommer även ha direktkontakt med kund för att säkerställa maximal kundnöjdhet. Som säljadministratör bör du ha en god förståelse för kundernas och säljares behov. Proaktivt förbättringsarbete är en naturlig del av din vardag, det är därför viktigt att du vågar ta för dig och har mycket egna idéer om förbättringsförslag.
De dagliga arbetsuppgifterna innebär även:
• Stötta KAM/AM administrativt i deras affärer
• Hantera utgående och inkommande avtal
• Hantera avtalsrelaterade frågeställningar från övriga organisationen
• Delta i specifika större kundprojekt
• Ansvara för att rätt data återfinns på förvaltade kunder i CRM
• Vid behov, sköta kundkommunikation i kundvårdssyfte
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Din Profil:
För att lyckas i denna roll är du noggrann i ditt arbete, har hög social kompetens och god servicekänsla. Du gillar ordning och reda, är självständig och har en god samarbetsförmåga.
Kompetenskrav:
• Relevant akademisk utbildning inom ekonomi/administration eller arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av B2B-försäljning
• Erfarenhet av att tolka avtalstexter ur ett legalt perspektiv.
• Mycket goda tal-och skrivfärdigheter i svenska och engelska.
• Goda färdigheter i Powerpoint och Excel.
• Erfarenhet av systemet CRM är meriterande
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper
Din ansökan:
Vi kommer att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
heltid Med möjlighet till förlängning
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Emanuelsson
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3227130
Observera att sista ansökningsdag har passerat.