Sälj- och produktkoordinator - Ridderheims

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Atria Scandinavia är ett av Sveriges ledande livsmedelsföretag med produktion av förädlade kött- och charkprodukter, delikatesser och måltidslösningar. Atria arbetar med välkända varumärken som Lithells, Sibylla, Pastejköket, Lönneberga och Ridderheims med en vision om att med passion och starka varumärken skapa inspirerande mat för varje tillfälle.

Atria Scandinavia har ca 1 000 anställda, 8 produktionsanläggningar och en omsättning på ca 3,4 Mrd SEK. Företaget ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med ca 5 500 anställda och en omsättning på ca 12 Mrd SEK.

Sälj- och produktkoordinator med fokus på ett serviceinriktat kundbemötande, huvudsakligen över telefon, postala utskick och e-post

Vad innebär tjänsten?
Som sälj-och produktkoordinator kommer du att arbeta med daglig kundkontakt med siktet inställt på nya affärer. Tjänsten innebär även att du koordinerar verksamheten avseende lager- och logistik relaterade frågor. Besvarar produktrelaterade frågor från grossisternas inköpare och säljare. Du kommer att administrera grossistkampanjer och bistå med volymestimat vid kampanjerna. Vid tillfällen kommer du även att planera och genomföra mässor.

Vad krävs?
Vi ser att du har minst gymnasial utbildning och erfarenhet av försäljning/innesälj där du arbetet i affärssystem. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från livsmedel, restaurang, chark, livsmedelsbutik. Det är önskvärt att du kan använda dig av Excel på ett effektivt sätt. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vem trivs här?
Självgående - ordning och reda - struktur med stora inslag av flexibilitet beskriver rollen väl. Detta innebär att du tycker om administration och har initiativförmåga med driv. För dig är det lätt att vara flexibel och skifta snabbt mellan olika arbetsuppgifter och tillvägagångssätt. Du tycker det är roligt att lära dig nytt och att vara med i något under uppbyggnad som formas med tiden. Du ser det som en bonus att få växa med uppgiften över tid. För dig är det lätt att få kontakt med kunder och du kan sälja.

Ditt driv får dig att leta rätt på svar och du är nyfiken på utvecklingen och trender för kunder

Ansök
Är du kandidaten vi söker, är du välkommen att söka via länk/formulär nedan.
Sista ansökningsdag är den 17/5 2015 och det sker löpande urval. I urvalsprocessen använder vi oss bland annat av tester och det kan bli aktuellt för dig att göra en videointervju. 
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Marcus Fast, på marcus.fast@adecco.se (ansök EJ via mail)

Arbetstider är vardagar 08.00-17.00. Lön enligt överenskommelse. Tillträde i augusti.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2015-04-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-17
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Fast

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kullagatan 29
25112 HELSINGBORG

Kontorsadress
Kullagatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2273067

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: