Sälj- och Marknadsadministratör
M.R Partner AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos M.R Partner AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Trollhättan eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-03-16FöretagetVår kund är ett stort globalt företag inom fordonsindustrin med kontor på Lindholmen.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en administratör till säljavdelningen som kommer att stödja försäljnings- och marknadsfunktionerna. Du arbetar med att stötta avdelningarna genom att tex förbereda agendor, föra mötesprotokoll, leda diverse forum, hantera/följa upp beställningar inkl fakturering. Du kommer ta fram material för diverse möten/presentationer (säljmaterial), koordinera aktiviteter med andra funktioner, sammanställa KPI och statusrapporter.
Detta är en bred roll där du kommer att få hugga i där det behövs hjälp. Du tycker om att vara spindeln i nätet och har en känsla för service.
Dina egenskaperKunskaper inom SAP eller ERP-system är meriterande. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet från liknande befattningar så som administratör, projektadministratör, säljadministratör eller liknande. Erfarenhet från arbete i globalt företag är också positivt, men inte ett krav. Såklart viktigt i denna roll att vara strukturerad, noggrann med detaljer och ha förmåga att samordna flera aktiviteter i tex Microsoft Office.
Övrig informationDetta är ett konsultuppdrag på 100%. Uppdraget är på lång sikt och med goda möjligheter att bli anställd direkt hos kunden. Start är enligt överenskommelse.
Välkommen med ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare M.R Partner AB (org.nr 559194-2114),
http://www.mrpartner.se Arbetsplats M-R Partner
Kontakt John Rembeck
john@mrpartner.se 0730-463121 Jobbnummer 7556502
Observera att sista ansökningsdag har passerat.