Sales Support till The Adecco Group

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en driven och ansvarstagande person som trivs i en snabbrörlig och föränderlig miljö? Är du redo för nästa utmaning och vill bredda din kompetens ytterligare? Då har vi möjlighet att erbjuda dig en tjänst som säljadministratör på Adecco Group.

Publiceringsdatum
2021-12-08

Om tjänsten
Nu söker vi en driven Säljadministratör med stor servicekänsla till The Adecco Group. För att lyckas i rollen som säljadministratör ser vi gärna att du kommer från en bakgrund med liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll och som gillar att ta egna initiativ.

I din roll som säljadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Säljadministration i CRM
• Hantera och strukturera kundavtal och kunddata
• Ta fram manualer och uppdatera säljmaterial
• Koordinera och leda försäljningsaktiviteter
• Förbereda inför vecko-/månadsmöte genom framtagande av statistik och presentationer
• Hantera och fördela internationella leads

Tjänsten är på heltid och med placering i Göteborg.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare administrativ erfarenhet. Som person är du noggrann, självgående och prestigelös. Vidare ser vi att du som person inte är rädd för att hugga i och har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du har en god social förmåga och är bra på att planera och organisera ditt arbete.

Viktigt för tjänsten är:

• Administrativ- och koordinationsvana
• Kommunicerar flytande i svenska och engelska
• Kunskaper i Office, vi ser det som en fördel om du har arbetat i Excel och Powerpoint
• God kommunikationsförmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionen kan därmed fyllas innan ansökningstiden löper ut.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Jemima Hammarström via Jemima.Hammarstrom@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Admin, koordinator, sälj, support, sales support, administratör, Adecco, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36389".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jemima Hammarström

Jobbnummer
6160211

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: