Sales Support till The Adecco Group
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en driven och ansvarstagande person som trivs i en snabbrörlig och föränderlig miljö? Är du redo för nästa utmaning och vill bredda din kompetens ytterligare? Då har vi möjlighet att erbjuda dig en tjänst som säljadministratör på Adecco Group.
Publiceringsdatum2021-12-08Om tjänstenNu söker vi en driven Säljadministratör med stor servicekänsla till The Adecco Group. För att lyckas i rollen som säljadministratör ser vi gärna att du kommer från en bakgrund med liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll och som gillar att ta egna initiativ.
I din roll som säljadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Säljadministration i CRM
• Hantera och strukturera kundavtal och kunddata
• Ta fram manualer och uppdatera säljmaterial
• Koordinera och leda försäljningsaktiviteter
• Förbereda inför vecko-/månadsmöte genom framtagande av statistik och presentationer
• Hantera och fördela internationella leads
Tjänsten är på heltid och med placering i Göteborg.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare administrativ erfarenhet. Som person är du noggrann, självgående och prestigelös. Vidare ser vi att du som person inte är rädd för att hugga i och har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du har en god social förmåga och är bra på att planera och organisera ditt arbete.
Viktigt för tjänsten är:
• Administrativ- och koordinationsvana
• Kommunicerar flytande i svenska och engelska
• Kunskaper i Office, vi ser det som en fördel om du har arbetat i Excel och Powerpoint
• God kommunikationsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionen kan därmed fyllas innan ansökningstiden löper ut.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Jemima Hammarström via
Jemima.Hammarstrom@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord:
Admin, koordinator, sälj, support, sales support, administratör, Adecco, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36389".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jemima Hammarström
Jobbnummer 6160211
Observera att sista ansökningsdag har passerat.