Sales and Customer Service Agent (German speaking)
iDeal Of Sweden / Butikssäljarjobb / Norrköping
2019-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sales and Customer Service Agent (German speaking)" (publicerad 2019-05-21) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iDeal Of Sweden i Norrköping,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du vara med i ett av Sveriges snabbast växande bolag? iDeal of Sweden är ett globalt och snabbt växande mode- och livsstilsmärke med huvudkontor i Norrköping. Vi har lokalkontor i Stockholm och fyra andra länder runt om i världen. Vi letar alltid efter begåvade människor som vill växa tillsammans med oss - är du en av dem?
Vi är ett ungt företag som växer snabbt vilket ställer höga krav på dig samt stort eget ansvar. Vi ger dig chansen att få vara med i ett expansivt bolag med stora möjligheter till inflytande. iDeal of Sweden är ett bolag för att utforska din potential och skjuta fram gränserna för vad som är möjligt. Företaget letar efter människor som vill växa, tänka, drömma och skapa. Vi söker hard workers, ledare och visionärer.
Vi söker nu förstärkning till kundtjänstteam (sales and customer service). Du som söker ska vara serviceinriktad, ansvarstagande, strukturerad och flexibel. Du är stresstålig och klarar av ett högt arbetstempo. Du har en lagspelaranda samtidigt som du levererar i ditt självständiga arbete, behåller en professionell inställning och följer instruktioner och rutiner noggrant. Trots det är du inte främmande till att ta egna initiativ. I övrigt krävs mycket goda datorkunskaper.
Rollbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare hos iDeal of Sweden jobbar du med våra internationella kunder. Du kommer främst att ansvara för våra tyska kunder och därmed är det av yttersta vikt att du är flytande i tyska (i tal och skrift).
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kundtjänst/försäljning via telefon, mail och chat
• Live chatt
• Bevakning av Sociala Media
• Returhantering
• Hantering av reklamationer
Krav för tjänsten
• Flytande i tyska, svenska och engelska
• Minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket god datorvana
• God organisationsförmåga
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
Övrig information:
Tjänsten: Heltid
Tillträde: Efter överenskommelse
Arbetstid: Ordinarie arbetstider är under dagtid men visst arbete helger och kvällar förekommer.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god. För rätt person finns goda möjligheter till inflytande över arbetssätt, utveckling av arbetsuppgifterna och att växa inom bolaget. Du kommer att utgå från våra nyrenoverade lokaler på bästa adress i Norrköping.
Ta chansen att söka till ett av Sverige snabbast växande bolag!
Sista ansökningsdag:
Vi tillämpar löpande rekrytering. Sista ansökningsdag är 2018-04-30.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila till
career@idealofsweden.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2019-04-04ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagiDeal of Sweden
AdressiDeal of Sweden
Drottninggatan 26
60224 Norrköping
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 4713657
Observera att sista ansökningsdag har passerat.