Sales Agent till BSH Contact Center, Solna
BSH Home Appliances AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Södertälje,
Nykvarn eller i
hela Sverige Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.
Som medarbetare på vår kundtjänst kommer du att arbeta med samtliga av våra fyra varumärken Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau. Du kommer att vara en del av ett team som drivs av att tillsammans nå goda resultat.
Publiceringsdatum2022-03-11ArbetsuppgifterI rollen som kundservice- och orderadministratör ingår du i ett nordiskt team. Du tar emot samtal och mail från kunder gällande ordrar, leveranser, prisfrågor, returer och reklamationer.
• Svara på mail och inkommande samtal
• Sköta administration och registrering kring ordrar och beställningar
• Dagliga uppföljningar
• Som intern support stötta våra säljare
• Hantera viss fakturering, kreditering och annan ekonomisk rapportering
VAD VI ERBJUDER
Du kommer arbeta i ett team bestående av 20 medarbetare, som strävar mot att alltid leverera kundservice i toppklass! Här har du i en spindeln-i-nätet-roll med många kontaktytor, och har tillsammans med dina kollegor ett brett ansvar över företagets största kunder. Kunderna du arbetar med är både återförsäljare och entreprenadbolag inom byggsektorn. Teamet drivs av att uppnå goda resultat, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans.
DIN PROFIL
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande
• God administrativ förmåga
Dina personliga egenskaper• Trivs i en roll med mycket ansvar och gillar att jobba i ett högt tempo
• Har god förmåga att jobba strukturerat och noggrant
• Du är duktig på att skapa förtroende och bygga relationer
• Du är innovativ och har en god initiativförmåga
Noggrannhet och effektivitet är viktigt i denna roll. Samtidigt är du en strukturerad och organiserad person som har både strategiskt och operativt fokus. Du är positiv och lösningsorienterad, ser vad som behövs göras och ser till att det blir gjort på ett effektivt och professionellt sätt.
NYFIKEN?
Varmt välkommen med din ansökan senast 2022-04-15. Urval sker löpande vilket göra att vi kan komma att anställa tidigare än sista ansökningsdatum, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten välkommen att kontakta Team Leader, Jennifer Sand Löfgren, 079 099 25 41,
Jennifer.Sand@bshg.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFastlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBSH Home Appliances AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare BSH Home Appliances AB (org.nr 556201-4182),
http://www.bosch-home.se/ Jobbnummer 6429257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.