S & A Sverige söker en handläggare på heltid
Ryska Posten / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för S & A Sveriges räkning en handläggare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i början av februari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
S & A Sverige är verksamma inom finansbranschen och är ett av de största konsumentkreditinstituten på den svenska marknaden. De har som ett av de första snabblånebolagen erhållit tillstånd för konsumentkreditgivning av Finansinspektionen. Anledningen till att S & A Sverige söker en ny handläggare är på grund av att de befinner sig i en stark tillväxtfas. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.00-18.00. Det kan även förekomma arbetsdagar på visa helger. Företaget sitter i ljusa lokaler på Östermalm. Detta är en stor möjlighet för dig som vill komma in på ett starkt växande företag.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och S & A Sveriges önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos S & A Sverige. S & A Sveriges intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Publiceringsdatum2017-01-24ArbetsuppgifterSom handläggare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Kreditpröva ansökningar
• Administrera kreditansökningar
• Hantering av ansökningar
Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett stort företag inom finasbranschen och få mer erfarenhet i rollen som handläggare. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat tidigare med kundbemötande
• Har goda kunskaper i Officepaketet
• Har goda mattematiska kunskaper
• Kan uttrycka sig väl på svenska samt engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har arbetat med kredithandläggning tidigare
• Har erfarenhet inom finasbranschen
Som person är du social, flexibel och lyhörd. Du är även självgående, har god samarbetsförmåga och god ekonomisk medvetenhet.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättningfast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3279892
Observera att sista ansökningsdag har passerat.