Rusta söker Norsktalande Backoffice administratör

Amga AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, kundservice och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

AMGA rekryterar nu en norsktalande backoffice medarbetare till RUSTA!

Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via AMGA under ett mammavikariat på ett år, med möjlighet till förlängning.

Ta chansen att få en utvecklande roll i ett spännande och expansivt företag.

Publiceringsdatum
2018-11-13

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en Norsktalande Backoffice-medarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för kundens livscykel. Vi erbjuder en spännande och utmanande administrativ roll i vårt kundtjänst team. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av vår centrala verksamhet är du med och stärker upp teamet och driver utvecklingen framåt.

I tjänsten som Backoffice-medarbetare är service och kundfokus självklart och du tycker om att lösa problem samt hantera kunder av alla slag. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda, kvalité- och resultatfokus.

Med högsta fokus på kund & kvalitet så ansvarar du för kommunikationen med våra norska kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande reklamationer, eftermarknadsservice, Club Rusta samt driva utvecklingsprojekt och ständigt förbättra nyttan för våra kunder. Vidare kommer du att:

• Säkerställa hemleveransprodukter
• Ansvara för kunddialog i sociala medier
• Vara ansvarig mot DHL, inkl. transportskada, verifiering av reservdelar samt anmälan till
• försäkringsärenden
• Följa upp kvalitetsarbete samt interna klagomål
• Utbetalning av presentkort och milersättning
• Vara ansvarig kontakt mot ARN/Förbrukarrådet
• Vara ansvarig kontakt mot vår Norska Organisation
• Vara ansvarig kontakt mot Store Support för våra norska varuhus

Tjänsten är till att börja med ett mammavikariat under ett år. För rätt person finns stora möjligheter till en förlängning.

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Upplands Väsby och du rapporterar till Head of Customer Service.

Vi söker dig som

Som person är du lyhörd för kundens behov och brinner för service. Erfarenhet av försäljning och/eller andra serviceyrken är ett krav för denna tjänst.

Du har också mycket goda norska språkkunskaper. Du kommer att kommunicera via telefon och mail. Du kommer också hantera våra norska sidor på sociala medier samt göra vissa översättningar.

Du kommunicerar också obehindrat på svenska och engelska.

Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och systemvana. Vi arbetar i olika system och det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i nya system och även ha ett tekniskt intresse.

För att trivas i rollen som Backoffice-medarbetare uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad, serviceminded och trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Hos Rusta får du möjligheten att lära dig nya saker och utvecklas i en stimulerande och rörlig arbetsmiljö.

Om RUSTA

Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder hem- och fritidsprodukter i Sverige och Norge. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och idag har Rusta 91 varuhus i Sverige och 26 i Norge och 2 i Tyskland. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning.

Rusta värderingar

Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. De fungerar som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som vägledning i det dagliga arbetet. Det är viktigt för oss att du agerar och levererar i enlighet med värderingarna.

Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-12-01, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

I denna rekrytering samarbetar RUSTA med AMGA.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på 0708-363336 alt. carina.stjernstrom@amga.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4454672

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: