Resultatinriktad Affärsområdeschef

Vårdassistans Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vårdassistans Sverige AB i Stockholm

Publiceringsdatum
2015-09-02

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Affärsområdeschef ansvarar du för ett affärsområde där du både operativt och strategiskt skall leda teamet mot framgång. Du har det övergripande ansvaret för resultatet för affärsområdet och driver själv vissa processer. I din roll har du fullt personalansvar vilket innebär att du ansvarar för medarbetarsamtal, uppföljningssamtal, säljcoachning och workshops samt att du veckovis följer upp försäljningsresultatet för teamet. Ett utpräglat sinne för siffror är en förutsättning då statistik, budget och prognosarbete är en stor och viktig del av dina arbetsuppgifter.

Arbetets omfattning:
Heltid med tillträde 1 oktober 2015 eller enligt överenskommelse. Du blir anställd av Vårdassistans. Arbetstider måndag-fredag 08.00-17.00

Kompetenser
För att lyckas i denna tjänst ser vi att du har några års erfarenhet av att leda personal och har en dokumenterad erfarenhet av framgångsrik tjänsteförsäljning med eget budgetansvar, gärna från rekryterings- och bemanningsbranschen. Tidigare erfarenhet från sjukvårdsbranschen ses som meriterande men är inget krav.

Du brinner för personalutveckling, är lyhörd samt har ett utpräglat affärssinne. Att drivas av att göra lönsamma affärer kommer väl till pass i den här tjänsten.

Dina personliga egenskaper
För att trivas hos oss på Vårdassistans bör du vara en lagspelare med en stark drivkraft för att göra affärer. Att kunna motivera sina medarbetare och tänka strategiskt ser vi också som värdefulla egenskaper. Förmåga att kunna prioritera och behålla fokus trots oförutsedda arbetsuppgifter är viktigt i denna roll.

Intresserad?
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sverigechef David Prybil på telefonnummer 08-401 725 08 alternativt david.prybil@vardassistans.se

Om företaget
Vi på Vårdassistans är ett kvalificerat bemanningsföretag inom läkar-, sjuksköterske- och socionombemanning. Med hjälp av vårt kunnande och marknadens skickligaste konsulter bistår vi svensk sjukvård med resurser. Vårdassistans grundades 2008 och i dag kan vi stolt säga att vi är ett av branschens största bolag. Våra lokaler finns i Skanstull på Södermalm i Stockholm men vi är verksamma i hela landet.

Som anställd på Vårdassistans får du vara del av ett framgångsrikt företag som drivs av att göra det lilla extra för våra kunder och konsulter. Vi strävar alltid efter att erbjuda den mest tillförlitliga vård- och omsorgsbemanningen i landet. Vår målsättning är att du snabbt och tryggt kommer in vår verksamhet. Vårt interna introduktionsprogram ger dig därför alla verktyg du behöver för att utföra ditt arbete på allra bästa sätt. Att vi levererar, presterar och framförallt har kul tillsammans ser vi som en självklarhet. Ditt resultat värderas högt och dina personliga egenskaper är viktiga för oss.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@vardassistans.se

Kontakt
David Prybil, Sverigechef 08-41072500 (Växel) 08-41072508 (Direkt) david.prybil@vardassistans.se

Företag
VÅRDASSISTANS SVERIGE AB

Adress
VÅRDASSISTANS SVERIGE AB
Ölandsgatan 42
11663 STOCKHOLM

Kontorsadress
Ölandsgatan 42
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41072500

Jobbnummer
2419149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vårdassistans Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vårdassistans Sverige AB: