Resekundtjänst I Sveg, Betalt Utbildning Och Flyttstöd! Start 5
 Sykes Sweden AB / Kundservicejobb / Härjedalen
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla kundservicejobb i Härjedalen, 
Älvdalen, 
Orsa, 
Mora, 
Malung-Sälen eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen, 
Älvdalen, 
Orsa, 
Mora, 
Malung-Sälen eller i 
hela Sverige   Vi söker dig som med kort varsel kan börja i vår resekundtjänst för SAS! Du får utbildning på betald arbetstid (ca 4 veckor) och vi kan ge stöd för flytt eller första hyra.
Vad innebär rollen som Reseadministratör?
 Hantera inkommande samtal från SAS resenärer
 Boka resor, hantera av- och ombokningar
 Göra resejusteringar enligt resenärens önskemål
 Hantera tilläggstjänster som bagage, specialkost och djurförfrågningar
ANSÖK NU!
Läs mer om tjänsten på vår rekryteringsportal. Där kan du också skicka in din ansökan och därefter kontaktar vi dig för att berätta mer. Du hittar ansökan till tjänsten här
https://jobs.emea.sykes.com/VacancyInformation.aspx?VId=101103Du kan också ringa oss på 0680 71 60 00 eller skicka mail till 
hrseevg@sykes.comMed vänlig hälsning/ HR avdelningen SYKES Sveg
Publiceringsdatum2021-06-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressSykes Sweden AB
Herrögatan 25
84222 SVEG  
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SAS SVEG 5/7".  
Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Sykes Sweden AB (org.nr 556437-7439), 
https://www.sykes.com/sweden  Herrögatan 25 (
visa karta)
 842 22  SVEG  
Ansökan E-post: 
hrseevg@sykes.com  Jobbnummer 5823652 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.