Resekundtjänst I Sveg, Betalt Utbildning Och Flyttstöd! Start 5

Sykes Sweden AB / Kundservicejobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige

Vi söker dig som med kort varsel kan börja i vår resekundtjänst för SAS! Du får utbildning på betald arbetstid (ca 4 veckor) och vi kan ge stöd för flytt eller första hyra.
Vad innebär rollen som Reseadministratör?
Hantera inkommande samtal från SAS resenärer
Boka resor, hantera av- och ombokningar
Göra resejusteringar enligt resenärens önskemål
Hantera tilläggstjänster som bagage, specialkost och djurförfrågningar

ANSÖK NU!
Läs mer om tjänsten på vår rekryteringsportal. Där kan du också skicka in din ansökan och därefter kontaktar vi dig för att berätta mer. Du hittar ansökan till tjänsten här
https://jobs.emea.sykes.com/VacancyInformation.aspx?VId=101103
Du kan också ringa oss på 0680 71 60 00 eller skicka mail till hrseevg@sykes.com
Med vänlig hälsning/ HR avdelningen SYKES Sveg

Publiceringsdatum
2021-06-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Sykes Sweden AB
Herrögatan 25
84222 SVEG

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SAS SVEG 5/7".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sykes Sweden AB (org.nr 556437-7439), https://www.sykes.com/sweden
Herrögatan 25 (visa karta)
842 22  SVEG

Ansökan
E-post: hrseevg@sykes.com

Jobbnummer
5823652

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: