Releasy söker medarbetare till ett specialuppdrag i Göteborg!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Göteborg
2019-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker medarbetare till ett specialuppdrag i Göteborg!" (publicerad 2019-11-25) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Göteborg,
Borås,
Vårgårda,
Herrljunga,
Tranemo eller i
hela Sverige Om Releasy:
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 250 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.
Publiceringsdatum2019-11-28Dina arbetsuppgifterPå Telia har du som huvuduppgift att besvara på inkommande samtal, där du på bästa tänkbara sätt ska kunna lösa kundens ärende.
Din anställning inleds med 1-2 veckors utbildning för att bekanta dig med Telia. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. All utbildning är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare. Förkunskaper är inget krav då du får all utbildning på plats. Vi söker dig som är engagerad, positiv och har en vilja att lära!
ProfilVi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska ha god datorvana samt vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och veta hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetsplats: Du blir anställd av Releasy i Borås och arbetar på uppdrag för vår kund Telia på deras huvudkontor i Göteborg. Uppdraget kommer vara under en begränsad tid (3-6 mån). Därefter kommer du återgå till en anställning hos oss på Releasy i Borås. Vi har vårt kontor i Pulsens lokaler i centrala Borås.
Arbetstider:
Din arbetstid är schemalagd under Telias öppettider som för närvarande är helgfria dagar, måndag till fredag mellan kl. 07:45 och 16:30.
Anställningsgrad:
100%.
ErsättningFast lön enligt kollektivavtal med Unionen.
Utbildningsstart:
Måndag 2:a december.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Kostana Salijevic på
kostana.salijevic@releasy.se eller onboarder Per Kandevik på
per.kandevik@releasy.se.
Varmt välkommen till Releasy och Telia!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
http://releasy.se/ Arbetsplats Releasy Customer Management
Jobbnummer 4967573
Observera att sista ansökningsdag har passerat.