Releasy söker Kundstjänstmedarbetare till Axfood

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Axfood. Här får du arbeta med deras varumärken Willys, Hemköp, Middagsfrid och Mat.se.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Linköping

Omfattning:
100%

Publiceringsdatum
2022-04-29

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00.
På Axfood arbetar vi med intervallschema men arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2022-05-23

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Axfoods kunder med att lösa deras tekniska problem. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.

Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och uppmuntrar proaktiva medarbetare. Det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster. Om du är proaktiv finns det möjlighet att arbeta med backoffice-uppgifter. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!

Vi söker dig som är

• Driven, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och har en stark ansvarskänsla.


• Intresserad av serviceyrket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom serviceyrket men det är inget krav.


• Kommunikativ och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.


• Lösningsorienterad och har en positiv inställning.


• Serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra människor.


• Snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


• Van att jobba med dator och har lätt för att hantera olika system.
Hos oss erbjuds du


Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Helena Mattsson, helena.mattsson@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6588272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: