Releasy söker Kundstjänstmedarbetare på uppdrag mot DN
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du arbeta med kundservice för en av Sveriges största dagstidningar? Brinner du dessutom kundservice och är en effektiv kommunikatör? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Releasy söker flera drivna Kundtjänstmedarbetare till Dagens Nyheter som erbjuder tidningsprenumerationer och andra medietjänster. Hos oss på Releasy erbjuds du en trygg och utvecklande anställning där du får chans att arbeta för välkända varumärken.
Snabbfakta
Roll:
Kundtjänstmedarbetare
Stad:
Linköping
Omfattning:
80% till 1 sep sedan 100%
Publiceringsdatum2022-04-01ErsättningMånadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Måndag-fredag 08:00-18:00 samt lördagar 09:00-13:00.
Arbetstiderna kommer att ändras 1 Sep när tjänsten går upp till 100%.
Startdatum:
2022-04-19
Övrig informationTillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är driven, engagerad och har en stark ansvarskänsla.
Primärt kommer du att arbeta för att bibehålla goda kundrelationer med DN:s prenumeranter och hantera kundärenden via telefon, chatt och mejl. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med backoffice-uppgifter. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!
Vi söker dig som är
• Driven, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och har en stark ansvarskänsla.
•
•
• Intresserad av serviceyrket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom serviceyrket men det är inget krav.
•
•
• Kommunikativ och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
•
•
• Lösningsorienterad och har en positiv inställning.
•
•
• Serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra människor.
•
•
• Snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
•
•
• Van att jobba med dator och har lätt för att hantera olika system.
Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service och försäljning.
Hos oss erbjuds du
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Helena Mattsson på mailadress:
helena.mattsson@releasy.se eller på tele: 073-0381712.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 6499135
Observera att sista ansökningsdag har passerat.