Releasy söker kundservicemedarbetare till Dagens Nyheter

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta med kundservice för en av Sveriges största dagstidningar? Kanske jobbar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare på Releasy tar du emot samtal, mejl och chatt från kunder som behöver din service. I uppdrag mot Dagens Nyheter hanterar du frågor kring tidningsprenumerationer och andra medietjänster

På Releasy erbjuds du en trygg och utvecklande anställning och vi söker dig som vill växa hos oss. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice - vi ger dig utbildning och coachning på plats.

Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare

Stad:
Linköping

Omfattning:
100%

Publiceringsdatum
2021-08-24

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Måndag-fredag 08:00-18:00 samt lördagar 09:00-13:00.
Arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2021-09-13

Ansökan stängs:
2021-09-07

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Vi söker dig som är

• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad och lösningsorienterad.

Om rollen & arbetsuppgifter

Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är driven, engagerad och har en stark ansvarskänsla.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Arbeta för att bibehålla goda kundrelationer med DN:s prenumeranter.


• Hantera olika kundärenden via telefon, chatt och mejl.


• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter.

Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.

Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5919450

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: