Relacom Office söker Account Manager till Stockholm
SweSale Rekrytering AB Relacom / Säljledarjobb / Stockholm
2008-04-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Relacom Office söker Account Manager till Stockholm" (publicerad 2010-07-05) ⬅️
Visa alla säljledarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SweSale Rekrytering AB Relacom i Stockholm,
Jönköping,
Sundsvall,
Göteborg eller i
hela Sverige SweSale_Rekrytering grundades år 2004 som en nischad rekryteringspartner inom Management, Sälj & Marknad. Samtliga våra rekryteringskonsulter är specialister inom områdena vilket är en
förutsättning för att lyckas hitta rätt medarbetare till rätt plats.
Vi är inriktade på att skapa varaktiga relationer mellan organisationer och människor. Målet är att de kandidater vi rekommenderar för en tjänst ska säkerställa bolagets fortsatta utveckling
en lång tid framöver.
Med ca 16.000 medarbetare i nästan 20 länder är Relacom den ledande, oberoende och globala leverantören av nättjänster. Relacom bygger, installerar och underhåller fasta och mobila nät samt
företagslösningar till många av världens ledande operatörer och systemleverantörer - kunder som valt att fokusera på sin kärnverksamhet. Relacom har huvudkontor i Stockholm. Kombinationen av
den samlade erfarenheten och den oberoende ställningen gör Relacom till den mest pålitliga och kompetenta partnern för tjänster inom data och telekom. Relacoms effektivitet ökar kunders
konkurrenskraft var de än befinner sig.
Relacom tar ett krafttag i sin satsning på den svenska företagsmarknaden. Till affärsområdet Office söker vi därför nu ett antal Account Manager till Stockholm, Göteborg och Sundsvall.
Tjänsten
Vi söker en driven och målinriktad affärsman/kvinna med ansvar för att bearbeta företagsmarknaden gällande vårt tjänsteområde Office. Relacom Office är en totalleverantör som kan lösa alla
behov inom telefoni, IT, Datakommunikation och säkerhet för företag och organisationer. Relacom Office har resurser för att skapa effektiva och funktionella integrerade kommunikationslösningar.
Du arbetar strategiskt och operativt i syfte att sälja in våra tjänster och produkter.
Publiceringsdatum2008-04-09Dina arbetsuppgifterDin uppgift blir att bearbeta medelstora företag och organisationer i syfte att leverera kostnadseffektiva lösningar åt kund. Du kommer att träffa beslutsfattare på managementnivå. I
arbetsuppgifterna ingår upprättande av kalkyler, offerter, uppföljning, kvalitetsarbete samt löpande identifiering av kommande kunder och affärsmöjligheter. I arbetsuppgiften ingår naturligtvis
även att utveckla våra befintliga kunder.
Erfarenhet och personlighet
• Vi söker dig med dokumenterad säljerfarenhet.
• Du har erfarenhet från Telecom eller IT branschen.
• Du är van vid arbete på managementnivå inom tjänstesektorn
• Som person är du resultatfokuserad, målinriktad, har en bred ekonomisk förståelse och motiveras av att nå och överträffa dina mål.
• Erfarenhet av arbete från verksamheter styrda av nyckeltal, processer och en tydlig kvalitetsmedvetenhet är meriterande.
• Social kompetens, prestigelöshet och lätt för att skapa långvariga affärsrelationer är en naturlig del i dig och ditt affärsmannaskap.
Övriga kvalifikationer
IHM alt Ekonomisk examen eller motsvarande.
Erbjudande
Marknadsmässig grundlön samt provision, Tjänstebil, Generösa semestervillkor
För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter i en stor global organisation.
Tillträde omgående, Heltid
Så ansöker duI den här rekryteringen samarbetar vi med SweSale Rekrytering. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande. Vi vill ha din ansökan snarast dock senast
den 15 April.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-05-09
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagSweSale Rekrytering AB Relacom
AdressSweSale Rekrytering AB Relacom
Bangatan 21
17163 Solna
Jobbnummer 187469
Observera att sista ansökningsdag har passerat.