Rekryteringskonsult sökes till Kelly Services i Malmö!
Kelly Services AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Malmö,
Lomma,
Lund,
Svedala,
Trelleborg eller i
hela Sverige Kelly Services är en av världens äldsta och största aktörer inom rekrytering, bemanning och HR processer. Som leverantör av dessa tjänster har vi en unik ställning på den internationella marknaden. Vi finns idag i 36länder och arbetar i en Nordisk organisation alla våra kontor är helägda av Kelly Services Inc. I Sverige finns vi idag på fyra orter Stockholm, Göteborg, Malmö och Örebro. Vi är ständigt nytänkande och utvecklingsbenägna Utöver ISO-certifiering har vi även vårt interna Kelly Quality Management System som är internationellt känt. Vi har den kompetens och erfarenhet som krävs för att genomföra uppdrag och ge en service i världsklass till våra kunder. Malmö kontoret behöver förstärka med ytterligare en medarbetare som kommer att jobba med rekrytering av olika tjänster. Vi sitter i ljusa fina lokaler mitt i centrala Malmö.
Publiceringsdatum2012-02-01Dina arbetsuppgifterSom rekryteringskonsult har du eget försäljningsansvar och driver din egen försäljning både mot befintliga kunder men även nykundsbearbetning. Du tar själv ansvar för att boka kundbesök, genomför kundbesök samt bearbetar potentiella kunder i region Skåne. I ditt ansvarsområde ligger också hela rekryteringsprocessen vilket innebär att tar kravspecifikation, göra urval, search av kandidater, personliga intervjuer och genomföra personlighets tester. Din uppgift är att matcha rätt kandidat till rätt uppdraget. Du kommer att arbeta med olika typer av tjänster och inom olika branscher och vi ser dig som generalist.
Du har:
• akademisk utbildning eller relevant erfarenhet för tjänsten
• väl dokumenterade säljegenskaper med goda säljresultat, gärna erfarenhet från säljledning
• dokumenterad erfarenhet av rekrytering av tjänstemän
• drivkraften och är resultatinriktad med fokus på lönsamhet
• fokus på temaarbete och gärna flera års säljerfarenhet
• viljan att skapa och uppnå resultat
• hög servicekänsla och god social kompetens
• självförtroende och självinsikt
Vi ger dig:
Ett självständigt, spännande och utmanande arbete för dig som har entreprenörsanda och trivs med att få påverka, leda och styrs av uppsatta mål.
En stimulerande tjänst i ett av världens främsta företag inom rekrytering, bemanning och HR
Lyhördhet och korta beslutsvägar
Goda möjligheter för en egen yrkesmässig utveckling
Konkurrenskraftiga villkor
Vi ser fram emot att träffa dig!
Välkommen in med din ansökan redan idag! Vi tar emot din ansökan genom att du registrerar din CV på
http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.seVid frågor ta kontakt med Mikael Söderström på tel: 040-611 15 75.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: SE324870
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKelly Services AB
AdressKelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm
Jobbnummer 1144557
Observera att sista ansökningsdag har passerat.