Rekryteringskonsult/Konsultchef med personalansvar till 2Complet

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Som Rekryteringskonsult/Konsultchef kommer du arbeta med hela rekryteringsprocessen gällande våra bemannings- och rekryteringsuppdrag. Som en i teamet erbjuds du en stimulerande och ansvarsfull tjänst i ett företag som har nära till skratt, högt i tak och där beslutsvägarna är korta och snabba.

Du kommer att arbeta nära våra kunder med att söka, attrahera och rekrytera profiler inom hela tjänstemannaområdet. Tillsammans med våra kundansvariga säljare träffar du befintliga och potentiella kunder och ansvarar sedan för hela rekryteringsprocessen i dess helhet. Du upprättar kravprofiler, skriver annonser, searchar, intervjuar, och tar referenser. Personalansvar ingår i din roll för de konsulter du anställer, vilket innebär
konsultvård, utvecklingssamtal, lönesamtal, regelbundna uppföljningar av både konsulter och kunder.

Att skapa förtroende och goda relationer till dina kunder och kandidater är en mycket betydelsefull del av jobbet.
Du arbetar utifrån eller mot tydliga mål i nära samarbete med kollegor, övriga Rekryteringskonsulter/Konsultchefer och kundansvariga säljare.


Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Rekryteringskonsult/Konsultchef ser vi att du har minst två års erfarenhet av rekrytering, gärna inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Du är van att hantera flera rekryteringsprocesser parallellt och stundtals med korta ledtider, vilket ställer höga krav på flexibilitet och att kunna leverera under press och med hög kvalité. Meriterande med erfarenhet av IT-rekryteringar, men inget krav.

Personliga egenskaper: Som person är du social, utåtriktad, affärsmässig, lyhörd, kommunikativ och relationsskapande. Du arbetar proaktivt och har ett strukturerat arbetssätt med god prioriteringsförmåga. Du är initiativtagande och brinner för nöjda kunder, konsulter och kandidater.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Margareta Meek, Rekryteringschef på telefon 070-942 59 95 alt. margareta@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-22

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-12
Ange följande referens när du ansöker: 1072
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3654903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: