Rekrytering - Ekonomiassistent till Treasury på stort konsultbol

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker för kunds räkning en erfaren ekonomiassistent till deras team inom Treasury. Vår kund är en marknadsledande konsultleverantör inom IT, telekom, teknik och affärsutveckling. De har kontor i hela Norden samt i UK och Polen och omsätter mer än 9 miljarder.

Tjänsten är en heltidsanställning hos kunden med start så snart som möjligt (dock med hänsyn till eventuell uppsägningstid). Du kommer arbeta på kundens huvudkontor i Stockholm, beläget mycket centralt med närhet till det mesta.

Du erbjuds en spännande arbetsmiljö i en internationell organisation med mycket driv och positiv energi. Dessutom får du en trygg anställning med mycket bra förmåner.

Arbetsuppgifter:
Ekonomiavdelningen sköter ekonomin för hela koncernen och består av Redovisning, Controlling och Treasury som är fördelade på 11 personer, samt Financial Services som består av 13 personer.

De söker nu efter en ny medarbetare till Treasury där du tillsammans med 1 person kommer att ansvara för koncernens utbetalningar.
Ni kommer också sköta likviditets- och valutahantering samt hantera in och utlåning, både externt och inom koncernen. Du kommer ha mycket kontakt med övriga i organisationen och med externa parter.


Din bakgrund:
Vi ser gärna att du som söker har en ekonomiutbildning på gymnasial- eller högskolenivå. Du har erfarenhet av att arbeta på en ekonomiavdelning och gärna med ett större affärssystem, Agresso är meriterande.

Som person är du strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du är också effektiv och kan tidvis hålla ett högt tempo. För att trivas i rollen är du serviceinriktad och trivs med att lösa problem.

Du är duktig på Officepaketet och talar, skriver och förstår både svenska och engelska.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-12-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 1133
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Garding Lindstrand frida.lindstrand@avanzera.se +46 (0)76 002 00 77

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4495139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: