Reklamationshandläggare och kundtjänst till E-handel!

Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB / Backofficejobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB i Täby, Järfälla, Stockholm, Huddinge, Uppsala eller i hela Sverige

Har du lätt för att kommunicera med människor och lösa problem?

En stor del av arbetet kommer innebära reklamationshantering, så lite skinn på näsan är ett krav. Under arbetsdagen kommer du även ha kontakt med kunder via mail och telefon och vara behjälplig under hela köpprocessen. Andra arbetsuppgifter som är förknippade med E-handel såsom returhantering, arbete med hemsidan, produktfrågor och ändringar i ordrar. På ett lösningsorienterat, drivet sätt förstår du kunden och skapar en proffsig kundupplevelse att vara stolt över; från köp och leverans till retur och reklamation.

Här kommer du att ingå i ett litet team bestående av dig och tre andra arbetsmyror som med entreprenörsanda driver E-handeln i ett kontor på övre delen av butiken i Arninge. Du kommer att vara reklamationsansvarig men också avlasta e-handeln med mail och telefon.

Du är van vid att jobba i varierande tempo då vi har säsongsförsäljning, och är inte rädd för att ta egna initiativ och nödvändiga beslut. Naturliga ledord för dig är noggrannhet, engagemang, struktur och effektivitet.

För att trivas i rollen bör du:
Trivas med både ett högt arbetstempo där du måste prioritera och ett lugnt arbetstempo där du är initiativtagande.

Vara organiserad. Det kan bli många bollar i luften och du behöver ha koll på flera ärenden samtidigt. Noggrannhet är alltid prio.

Vara serviceinriktad. Med mail och telefon som redskap kommer du att vara en stor del av Folkhemmets ansikte utåt.

Ha ansvarskänsla. Vi är ett litet team och är därför beroende av att alla är på plats och gör det som ska göras under dagen.

Detta är en ingångstjänst. Reklamation och kundtjänst är huvuduppgifterna men i vårt E-handels team finns alltid massor av olika arbetsuppgifter att göra för den som vill. Vi är flexibla och tjänsten kan vara mellan 70-100%. Arbetstiden är fördelad mellan klockan 08-17, måndag till fredag.



Vi jobbar i plattformen Wikinggruppen och affärssystemet Pyramid så om du har erfarenhet från någon av dessa är det ett plus.

Är du rätt person för jobbet? Tveka inte att skicka in CV och personligt brev. Vi intervjuar löpande.

För frågor kring tjänsten eller för att söka:

elina.sandqvist@folkhemmet.com

Publiceringsdatum
2020-03-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-19

Adress
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB
LEVERANTÖRSVÄGEN 2
18766 TÄBY

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB (org.nr 556773-4891)
Leverantörsvägen 2 (visa karta)
187 66  TÄBY

Ansökan
E-post: Elina.sandqvist@folkhemmet.com

Arbetsplats
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB

Jobbnummer
5159277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB: