Reklamationshandläggare
Kontorsfixarna Syd AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Syd AB i Malmö,
Burlöv,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-03-09Om tjänstenÄr du bra på att möta utmanande kunder? Trivs du i högt tempo och sporras du av tanken att vända en missnöjd kund till en nöjd kund? Du har vi jobbet för dig! För vår kunds räkning söker vi nu en Reklamationshandläggare med placering hos vårt kundföretag i Malmö. Uppdraget är på heltid på kundföretagets Costumer Relations avdelning. Du kommer att vara anställd som resurskonsult av KFX-HR Partner och uthyrd tillsvidare till vårt kundföretag, ett flygbolag beläget i Malmö.
Om företagetKFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.
Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att via telefon, e-post och brev ta emot och hantera kundreklamationer. Du har ansvar för att administrera hela ärendet från ax till limpa, allt ifrån att registrera ärendet i CRM till att besvara kunden. Med stöd i förordningar och regelverk skall enskilda kundärenden självständigt bedömmas och besvaras. Uppdraget som tillhör företagets Costumer Relations är en del av en större kundserviceavdelning. Främst kommer du att arbeta tätt med två andra kollegor när det gäller reklamationsärenden men även nära resten av kundserviceavdelningen.
KvalifikationerSom person är du en utåtriktad problemlösare med en gedigen erfarenhet av kundservice. Har en empatisk och kommunikativ förmåga och är väldigt självgående och snabblärd. Du har lätt för att skapa förtroende, är ansvarstagande och har vana av att arbeta med utmanande kunder.
Då tjänsten innehåller stort antal kundkontakter, förväntar vi oss att du är strukturerad, ordningsam samt har lätt för att kommunicera med olika typer av människor. Tidigare erfarenhet inom kundservice är ett krav och erfarenhet inom flygbranschen är en merit. Du som söker har 3-årig gymnasieutbildning, god vana i Officepaketet och ett stort intresse för att hjälpa kunder. Du är flytande i svenska och engelska och kan obehindrat utrycka dig professionellt i tal och skrift. Det är meriterande med kunskaper i systemet Amadeus.
Övrig informationTillträde: Snarast.
Heltid
Fast lön
Då behovet är omgående är du varmt välkommen med din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2239
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecka Möberg 040-120200
Kevin Brandt 040-120200
FöretagKontorsfixarna Syd AB
AdressKontorsfixarna Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö
KontorsadressStora Nygatan 40, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2714267
Observera att sista ansökningsdag har passerat.