Redovisningsekonom med controllererfarenhet
Proffice Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vi söker nu för ett konsultuppdrag en redovisningsekonom med bred erfarenhet av ekonomisystem, särskilt meriterande är erfarenhet av Agresso. Du kommer bland annat att skapa rapporter i ekonomisystemet. Vi söker dig som har kunskap och erfarenhet av finansiell redovisning och har erfarenhet av att upprätta årsredovisning. Vi tror att du tidigare arbetat som redovisningsansvarig på ett större företag, organisation eller har erfarenhet ifrån revisionsbranschen
Uppdraget kommer att påbörjas omgående och beräknas avslutas under våren 2010.
Ansök omgående via vår hemsida
www.proffice.se, urval och intervjuer sker löpande.
Publiceringsdatum2009-11-05Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-11-19
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSwärd, Helena
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 532485
Observera att sista ansökningsdag har passerat.