Receptionister med †det lilla extraâ€
Arena Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-11-27Om företagetTill vår uthyrningsverksamhet söker vi nu ett flertal receptionister. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. För att vara aktuell för uppdragen har du tidigare receptionsvana och behöver kunna tillträda inom ett par veckor.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna brukar huvudsakligen bestå av klassiskt receptionsarbete där du besvarar inkommande samtal och kopplar dem till rätt person. Du tar även emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. Ibland ingår även att vara ansvarig för posthanteringen och sköta kontakten med olika leverantörer.
Administration brukar också vara en central och betydelsefull del av arbetet, då det i receptionsrollen hos våra kunder ofta ingår arbete med dataregistrering, nyckel- och korthantering, kassaadministration, enklare fakturering samt beställningar och inköp av kontorsmaterial. Du kommer även regelbundet att vara ansvarig för att ordna kaffe och fika, liksom att se till att köket är i gott skick samt ansvara för planering och bokning vid konferenser och möten.
ProfilSom person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och administrativt arbete. Service är din ledstjärna och du tycker om att göra "det lilla extra" med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Naturligtvis är du även en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är anpassningsbar, socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Vi värdesätter att du har utmärkt datorvana och kan uttrycka dig flytande i tal och skrift på så väl svenska som engelska.
Våra kunder finns inom olika branscher och karaktärerna på uppdragen varierar. Även uppdragens längd varierar, men de allra flesta uppdragen löper under sex månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering för rätt person. Då uppdragen oftast startar inom ett par veckor, söker vi främst dig som kan tillträda med relativt kort framförhållning. Tjänsterna är på heltid och arbetstiderna är förlagda till dagtid.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 745
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOla Nordin 08-587 117 34
Elisabet Granström 08-587 117 00
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1403109
Observera att sista ansökningsdag har passerat.