Receptionist till SKL Fastigheter och Service
Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
SKL Fastigheter och Service AB är det personliga serviceföretaget med kvalitet som främsta drivkraft.
Vår verksamhet spänner över följande områden: Fastighetsägande och fastighetsförvaltning med tillhörande kontorsnära service i egen regi samt kurs- och konferensservice.
SKL Fastigheter och Service AB är ett helägt dotterbolag till SKL Företag AB som ingår i Sveriges Kommuner och Landsting. Inom koncernen SKL Fastigheter och Service AB ingår affärsområdena Facility Management, Konstella, Tolvan och Digitalsupport samt dotterbolagen inom Slussgården.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Receptionist/telefonist kommer du arbeta i växel och reception, du är SKL:s ansikte utåt och tar emot och hjälper besökare i receptionen. Du kommer och också vara SKL:s röst i växeln samt ta emot samtal och koppla vidare frågor från SKL:s medlemmar och hantera telefonärenden från övriga kunder.
I rollen ingår också att ha hand om SKL:s webbshop där medlemmar kan beställa SKL:s tidskrifter. Du kommer arbeta i ett ordersystem samt hjälpa kunden med beställningar via e-post och telefon. Du kommer även att ansvara för växelns kundinformation.
Din profil / Your profile
Vi söker dig som tycker om att arbeta med service i växel/ reception, utvecklas i din yrkesroll och få chans att vara våra kunders ansikte utåt.
Som person är du flexibel, serviceinriktad och noggrann i ditt arbete. Du är mån om att skapa god struktur kring ditt arbete och har inga problem med att hantera en varierad arbetsdag.
Du får gärna ha erfarenhet som receptionist/telefonist eller motsvarande serviceroller.
Vi söker dig som har följande egenskaper:
• är positiv och serviceinriktad
• har god struktur och är noggrann kring ditt arbete
• är stresstålig och flexibel
• har god administrativ förmåga
• tycker om att hantera utvecklande arbetsuppgifter
• har lätt att hantera olika IT applikationer
• är lyhörd och ha god förmåga att samarbeta med andra människor
• har kännedom om Kommuner och Landsting
Övrigt / Other
Arbetstiderna varierar mellan 07:30-17:00. Det är en tillvidareanställning och företaget sitter i trevliga lokaler på Hornsgatan.
Är det här något för dig? Skicka ditt CV med personliga brev. Intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-09-09ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1705
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Bergholtz
maria.bergholtz@inhouse.seOlivia Bergström
olivia.bergstrom@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3038826
Observera att sista ansökningsdag har passerat.