Receptionist till entreprenad, deltid
Humanpro AB Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humanpro AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Huddinge eller i
hela Sverige Humanpro AB är en naturlig och långsiktig partner till företag i Norden av kundanpassade bemannings- och rekryteringslösningar med hög kvalitet och personlig service. Vi är det första bemanningsföretaget i Sverige som är Hälsodiplomerat och arbetar aktivt med hälsa och kompetensutveckling som ger resultat både på kort och lång sikt. Vi står för trygghet, flexibilitet, etik, förtroende, professionalism och närhet i Malmö (HK), Göteborg, Södertälje och Stockholm. Humanpro är en del av den internationella Vediorgruppen (NL:VDOR) som är ett av världens största bemanningsföretag.
Vi söker nu en receptionist på deltid, till vår entreprenad Calyon och Crédit Agricole Cheuvreux.
CALYON och Crédit Agricole Cheuvreux är de svenska enheterna inom den internationella investmentbankkoncernen CALYON som ingår i Crédit Agricole Group, en av världens största banker med huvudkontor i Paris. Vi är etablerade i Norden sedan 1986 och våra huvudområden spänner över corporate banking, projekt- och exportfinansiering, valutahandel, corporate finance samt aktiemäkleri. Idag är vi totalt ca 85 personer, som sitter i moderna lokaler, centralt belägna i Stockholm.
Publiceringsdatum2008-01-02Dina arbetsuppgifterSom receptionist är du företagets ansikte utåt och utgör därmed en viktig del av företaget. Dina dagliga uppgifter kommer vara att ta emot besökare och kunder, svara i telefon, boka mötesrum, förbereda kundbesök, administrera passerkort och visitkort samt övriga administrativa uppgifter. Du kommer också att expediera och ta emot kurirpost och budleveranser samt övrig posthantering.
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av att arbeta i reception och meriterande är om du arbetat i en internationell miljö med utländska besökare.
Vi söker dig som förstår betydelsen av professionellt och individuellt kundmottagande.
Personliga egenskaper som värdesätts är hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras, är flexibel och att du är självständig. Då många samtal och besökare är från Frankrike är det starkt meriterande om du talar flytande franska, ett krav är dock att du talar flytande engelska. Vidare krävs goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet från att ha arbetat i telefonväxel.
Deltidstjänst
Arbetstid 09:00 - 14:00
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då det är omgående tillsättning av tjänsten. För att ansöka klicka på länken nedan:
http://humanpro.intelliplan.eu/95/jobad/popupJobAd.aspx?jobadid=45472eller skicka din ansökan till
sara.haggman@humanpro.se . Om du vill ha ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Häggman på Humanpro; 08-658 491 84.
Anställningstyp/arbetstiderDeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost:
sara.haggman@humanpro.seFöretagHumanpro AB Stockholm
Sveavägen 64
11134 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-22 20 25
E-postadress:
stockholm@humanpro.seMer information på
http://www.humanpro.seKontorsadressSveavägen 64
Stockholm
Jobbnummer 86728
Observera att sista ansökningsdag har passerat.