Receptionist/Telefonist med operatörsansvar till en av våra stor
Proffice Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vi söker dig som vill jobba som Receptionist/Telefonist samt vara Operatörsansvarig hos en av våra nyckelkunder!
Du kommer att att ha ansvar för reception/växel och ta emot besökare, hålla ordning på sammanträdesrum, sköta kopiering mm. Dessutom kommer du att vara ansvarig för telefonerna samt ha operatörsansvar för dessa.
Du är öppen, flexibel och mycket serviceinriktad.
Du trivs med att stå i reception och vara företagets ansikte utåt.
Det är ett krav att du har någon form av erfarenhet från operatörsuppgifter.
Urval och intrevjuer kommer att ske löpande så sök tjänsten redan idag på
www.proffice.sePubliceringsdatum2008-05-12Arbetstider och omfattningVisstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-01
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLindqvist, Anna,
anna.lindqvist@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 218448
Observera att sista ansökningsdag har passerat.