Receptionist på heltid till ett klimatsmart energibolag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en serviceinriktad receptionist. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi receptionist på heltid till vår kund som är verksam inom förnybar energi. Du kommer att arbeta på deras huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Företaget utvecklar, bygger, finansierar och förvaltar anläggningar för förnybar energi i Norden. Det är mycket som händer på energimarknaden nu och företaget har en spännande framtid framför sig.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund men om det känns rätt för båda parter finns det stor chans att bli anställd direkt hos kunden.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Skapa en välfungerande servicefunktion och en välkomnande kontorsmiljö
• Ta emot besökare och svara i telefon
• Ansvara för posthanteringen och boka bud
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial, kaffe och frukt
• Förberedelse inför möten och konferenser
• Stötta vissa ledningspersoner med exempelvis resebokningar och mötesbokningar
• Hjälpa till med andra administrativa uppgifter som exempelvis dokumenthantering och arkivering av avtal
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av servicebranschen
• Har en gymnasieutbildning
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om
• Du har arbetat som receptionist tidigare
• Du gillar ordning och reda
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Vidare är du mogen, professionell och självgående. Du har ett öga för detaljer och har ett intresse för inredning och design.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-03-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
RP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM
KontorsadressRP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3375465
Observera att sista ansökningsdag har passerat.