Receptionist på heltid till ett klimatsmart energibolag

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en serviceinriktad receptionist. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi receptionist på heltid till vår kund som är verksam inom förnybar energi. Du kommer att arbeta på deras huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Företaget utvecklar, bygger, finansierar och förvaltar anläggningar för förnybar energi i Norden. Det är mycket som händer på energimarknaden nu och företaget har en spännande framtid framför sig.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund men om det känns rätt för båda parter finns det stor chans att bli anställd direkt hos kunden.

ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Skapa en välfungerande servicefunktion och en välkomnande kontorsmiljö
• Ta emot besökare och svara i telefon
• Ansvara för posthanteringen och boka bud
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial, kaffe och frukt
• Förberedelse inför möten och konferenser
• Stötta vissa ledningspersoner med exempelvis resebokningar och mötesbokningar
• Hjälpa till med andra administrativa uppgifter som exempelvis dokumenthantering och arkivering av avtal

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet av servicebranschen
• Har en gymnasieutbildning
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om

• Du har arbetat som receptionist tidigare
• Du gillar ordning och reda



Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Vidare är du mogen, professionell och självgående. Du har ett öga för detaljer och har ett intresse för inredning och design.



ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-03-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
RP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM

Kontorsadress
RP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B

Jobbnummer
3375465

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: