Receptionist med ekonomikunskaper
Zitac Consulting AB / Administratörsjobb / Göteborg
2012-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist med ekonomikunskaper" (publicerad 2015-04-27) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Zitac Consulting AB i Göteborg,
Helsingborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Om Zitac Consulting AB
Zitac levererar spetskompetens inom fyra tjänsteområden. IT Infrastruktur, IT Management, Marknadsföring & Utveckling och Drift & Support. Vi är partner till Canto, Citrix, Fortinet, HP, IBM, Lenovo, Microsoft, Symantec och VMware. Inom ramen för detta levererar vi spetskompetens, utbildningar och många av våra kunder använder oss även för leveranser av hård och mjukvara.
Zitac är idag 43 anställda och arbetar inom flera olika tjänsteområden med en beräknad omsättning under året kring 50 miljoner. Zitac har kontor i Göteborg,Helsingborg och Malmö och är inne i en expansiv fas där vi närmast ser ett år med många spännande projekt och uppdrag i Sverige men även i Danmark, Norge samt andra länder i Europa.
Vi söker nu en receptionist som även ska arbeta som administrativ assistent mot ekonomiavdelningen, till vår verksamhet. Vår nuvarande receptionist går på mammaledighet till sommaren.
I arbetsuppgifterna ingår:
• Telefonistansvar
• Besök-, bud- och posthantering
• Inköp och bokningar
• Visst lokalansvar
• Fakturering
• Avlastning mot ekonomiavdelningen
Vår receptionist är kontorets "hjärta" och därför lägger vi störst vikt på personlig lämplighet.
Vi ser att du är noggrann, social, strukturerad och prestigelös med ett stort intresse för ekonomi och administration. Tjänsten innebär en del stressfyllda situationer och du behöver därför vara bra på att hålla många bollar i luften samt hantera olika typer av människor och spontana arbetsuppgifter.
Du bör även ha:
• Gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi
• God engelska i både tal och skrift.
• Goda kunskaper inom officepaketet i synnerhet excel och word
• Erfarenhet av arbete som växeltelefonist samt inom intern service.
• Erfarenhet av Visma Administration 2000
Tjänsten är ett 18 månaders vikariat på heltid, placerad i Högsbo Industriområde, med tillträde relativt omgående på deltid vilket övergår i heltid från juni.
Det kan finnas möjlighet till förlängning.
Publiceringsdatum2012-04-04KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-04
Ange följande referens när du ansöker: 1204 - Receptionist
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@zitac.seFöretagZITAC CONSULTING AB
AdressZITAC CONSULTING AB
GRUVGATAN 39
42130 VÄSTRA FRÖLUNDA
KontorsadressGRUVGATAN 39
VÄSTRA FRÖLUNDA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7096190
Jobbnummer 1206298
Observera att sista ansökningsdag har passerat.