Receptionist/administratör sökes till högteknologiskt bolag inom
Kontorsbemanning AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsbemanning AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Vårgårda,
Uddevalla eller i
hela Sverige Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
För uthyrning till kund i 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning söker vi nu en person som brinner för service, människor och administration!
Arbetsbeskrivning
Som receptionist/administratör hos vår kund är du den som har hand om kontorets allmänna ytor då det ska se representativt ut för såväl dina interna kollegor som de externa besökarna. Ditt fokus ligger i att ha kontakt med besök som kommer in, hantera växeln och mail, ha kontakt med leverantörer, ta emot leveranser samt se till att kontorsmaterial finns på plats.
Vidare är du behjälplig och assisterar övriga avdelningar på kontoret (Ekonomi, HR, Marknad) med diverse administrativa uppgifter. Det kan vara arbetsuppgifter som att hantera utskick, boka möten samt kalenderhantering.
Din profil
För att lyckas i rollen så behöver du vara initiativtagande och ha ett eget driv. Du får mycket eget ansvar och trivs i det självständiga arbetet. Du har social kompetens och är lättsam att arbeta med, har du även intresse av nyteknik så är det ett plus.
För att lyckas i den här rollen behöver du vara lugn och trygg, serviceminded, ha ordning och reda och inte minst vara prestigelös.
Vi ser helst att du har 1-2 år erfarenhet från liknade arbetsuppgifter.
Samt att du arbetar väl i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på såväl engelska som svenska i tal och skrift.
Tillträde för denna tjänst är omgående och uppdraget beräknas pågå till 6 månader och efter det finns det mycket goda chanser till förlängning för rätt person! Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna din ansökan omgående.
Om företaget
Detta är ett bemanningsuppdrag, du kommer alltså att vara anställd av Kontorsbemanning och uthyrd till kund. Företaget sitter i fräscha lokaler centralt i Göteborg.
Låter detta spännande? Beskriv vad som gör dig motiverad till att driva denna spännande tjänst!
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre
Publiceringsdatum2017-08-30ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKontorsbemanning AB
AdressKontorsbemanning AB
Stigbergsliden 5 B
41463 Göteborg
KontorsadressStigbergsliden 5 B 41463 Göteborg
Jobbnummer 3670799
Observera att sista ansökningsdag har passerat.