Quality Specialist sökes till vårt Östersundskontor!
H1 Communication AB / Kundservicejobb / Östersund
2022-02-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Quality Specialist sökes till vårt Östersundskontor!" (publicerad 2022-05-11) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos H1 Communication AB i Östersund,
Bollnäs,
Gävle,
Uppsala,
Stockholm eller i
hela Sverige H1 Communication AB söker nu efter en Quality Specialist till vårt nybyggda huvudkontor i Östersund. Var med och utveckla en ny och viktig roll tillsammans med oss medan vi växer och expanderar inom organisationen!
I rollen som Quality Specialist så kommer du ingå i ett produktivt team med cirka 50 medarbetare på vår avdelning för Teknisk Support och bland annat arbeta med att coacha, utbilda och stödja agenter i deras individuella utveckling inom service och felsökning. Rollen inkluderar också att delvis svara på inkommande samtal, mejl och chat.
Du kommer även att vara delaktig i utvecklingsprojekt tillsammans med kund och internt jobba med att ta fram nya och moderna processer för uppföljning, coachning samt utbildning.
Arbetstiderna är förlagd under kontorstider, måndag-fredag mellan 8:00-17:00.
Rollen kan komma innebära resor till våra uppdragsgivare eller några av våra andra kontor i Sverige för att hålla i och delta i utbildningar och andra liknande processer.
Om dig:
Vi ser gärna att du som Quality Specialist är ambitiös, engagerad och resultatinriktad. Du brinner för att utveckla individen, gruppen och alla de uppdrag som hanteras inom vår organisation.
För att passa in i rollen krävs det att man har ett positivt tankesätt, jobbar analytiskt och ser utvecklingsmöjligheter hos individen och viljan att ständigt vilja arbeta aktivt för förbättring av processer och rutiner inom organisationen.
Du skall motiveras och känna engagemang av att vara en i teamet och tillsammans med dina kollegor vara ett gott exempel i produktionen.
Man bör ha en pedagogisk hållning och lätt för att ta initiativ. Det ska finnas en klar förståelse för vikten av ett bra fungerade uppföljningsarbete och utbildningsstruktur. Mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande roll och teknisk support!
Vad erbjuder H1?
Möjlighet att vara med och utveckla en ny viktig roll inom organisationen
Nya fräscha och moderna lokaler
En arbetsplats som sätter medarbetaren i fokus
Stora möjligheter till att arbeta hemifrån
Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
En trevlig arbetsplats med en energisk och positiv atmosfär och gemenskap
Ett av våra främsta mål är att man skall ha kul på jobbet - Happy Ones!
Tjänsten tillträds enligt överenskommelse så fort som möjligt och sista ansökningsdag är den 28 februari.
För mer information kring tjänsten eller för din ansökan så vänligen kontakta,
Client Coordinator:
andreas.wedmark@h1.se - 072-5611992
Publiceringsdatum2022-02-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressH1 Communication AB
ÖNESLINGAN 5
83127 FRÖSÖN
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare H1 Communication AB (org.nr 556730-0610)
Öneslingan 5 (
visa karta)
831 27 FRÖSÖN
Arbetsplats Huvudkontor
Kontakt Client Coordinator
Andreas Wedmark
andreas.wedmark@h1.se Jobbnummer 6305385
Observera att sista ansökningsdag har passerat.