Qliro söker kundtjänstpersonal som kan jobba mycket under Jul
Qliro Group / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro Group i Stockholm,
Borås,
Falkenberg,
Malmö eller i
hela Sverige Qliro startades 2014 och erbjuder idag betalningslösningar till några av Nordens största e-handlare, bland andra CDON.com, Nelly.com, Lekmer.se, Members.com och Tretti.se. Vi har sedan start upplevt en stark tillväxt och är idag ett utav Sveriges mest populära betalsätt!
Nu söker vi Kundservicemedarbetare på deltid med placering i Stockholm, som vill jobba mycket under jul . Vårt behov är framförallt stort i december och januari. För rätt person finns det möjlighet till en fortsatt anställning hos oss. Som Kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av Qliros växande Kundserviceteam, och får chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda våra kunder och klienter en service i världsklass.
Publiceringsdatum2015-10-09Dina arbetsuppgifterI din roll som kundservicemedarbetare kommer du att jobba med att svara på frågor från våra kunder och klienter, både över telefon, via vår chatt och per mail.
Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra klienter. Vi jobbar ständigt med att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad och att du drivs av ett högt tempo och att du brinner för service.
Utöver kundkontakten kommer du att vara "kundens röst" inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling.
Vem är du?
Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. För att trivas i rollen hos oss på Qliros kundservice, tror vi att du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en positiv person och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. För att passa i rollen behöver du ha en god analytisk förmåga och datorvana.
Vi ser gärna att du har en bakgrund inom kundservice eller liknande erfarenhet från tidigare arbeten. Det är meriterande om du har jobbat inom ekonomi eller finansbranschen. Du har flytande kunskaper i svenska både i tal och skrift då all kommunikation med kunderna sker på svenska. Det är meriterande om du även talar andra nordiska språk.
Vi erbjuder dig
Ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv bransch med likasinnade kollegor och möjlighet till karriär inom en internationell e-handelsorganisation.
Intresserad?
Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag via ansökningsknappen nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättningtimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro Group
AdressQliro Group
Sveavägen
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2471974
Observera att sista ansökningsdag har passerat.