Projektsamordnare till Byggservice och eftermarknad
Husab Holding AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Husab Holding AB i Stockholm Gillar du överraskningar? Då ska du inte jobba hos oss. Men söker du en trygg och pålitlig arbetsgivare som du kan växa med, läs gärna vidare! På Husab har vi en familjär atmosfär samtidigt som vi har stora ambitioner och siktar högt. Vi står för det vi säger och är stolta för det vi gör. Om du tycker att detta låter intressant och är en driven och prestigelös själ med sinne för ordning och reda, då hoppas vi att du söker tjänsten som Projektsamordnare i Byggserviceenheten hos oss på Husab.
Publiceringsdatum2024-05-17Om tjänstenHusab utför totalentreprenader inom ombyggnation och nyproduktion av bostäder och har en nyinrättad enhet för Byggservice. I rollen som Projektsamordnare får du möjlighet att utveckla enheten tillsammans med din chef och skapa rutiner och processer som följer vårt ledningssystem. Ditt främsta uppdrag är att arbeta med administration och KMA-frågor i byggserviceprojekt samt att ansvara för att hantera eftermarknadsärenden. Projekten varierar i storlek och vi arbetar främst med professionella beställare.
Du kommer bland annat att:
• upprätta arbetsordrar och fördela uppdragen till våra arbetsledare
• upprätta fakturaunderlag
• ta emot eftermarknadsärenden och skicka det till rätt underentreprenör
• bedöma garantijobb
• ha mycket telefon- och mailkontakt med samarbetspartners och hyresgäster
• administrera KMA-frågor och se till att rätt dokumentation finns på rätt plats
Tjänsten är på heltid och du kommer främst arbeta från vårt nya och trevliga kontor i Bromma.
Vem du är
Vi ser att du är en driven och självgående person med sinne för ordning och reda som gillar att ta i lite extra när det behövs. Du är prestigelös och serviceinriktad och fokuserar på att lösa uppkomna problem på ett effektivt sätt. Du tar gärna egna initiativ och är öppen för hitta nya arbetssätt som underlättar både för affären och organisationen.
Utöver ovanstående egenskaper har du flera års erfarenhet från kundfokuserat arbete och är vass på administration och datorer. Du får gärna ha erfarenhet av att ha arbetat i projekthanteringssystem och om du har erfarenhet från byggbranschen samt kunskap inom ABT och entreprenadjuridik är det absolut ett plus i kanten.
Så här rekryterar vi
Varmt välkommen med din ansökan! Ladda upp ditt CV på jobba.husab.se, vi tar inte emot ansökningar via mail.
Tillträde omgående eller enligt överenskommelse vilket innebär att urval och tillsättning sker löpande. Gör därför din ansökan så snart som möjligt! Du är välkommen att ställa frågor både om tjänsten och rekryteringsprocessen genom att kontakta Anneli Gineman via
jobb@husab.se eller tel 08-564 581 00. Vill du veta mer om Husab kan du klicka in på
www.husab.se eller ta en titt på LinkedIn.
Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag.
Ersättning Individuell lönesättning
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Husab Holding AB (org.nr 556847-6609),
https://husab.se Arbetsplats Husab
Kontakt Anneli Gineman, Chef Verksamhetsstöd
jobb@husab.se 070-856 45 22 Jobbnummer 8687439
Observera att sista ansökningsdag har passerat.