Projektledare inom SharePoint O365 till Alfa Laval, Tumba
Experis / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Är både SharePoint O365 och projektledning något som du vill fortsätta utvecklas inom? Är även UX- design en del av denna vilja? Råkar du även ha minst tre års erfarenhet av samtliga områden? Då har vi på Experis IT ditt nästa steg i karriären! Vi söker nu en project manager inom SharePoint O365 hos vår kund Alfa Laval i Tumba. Välkommen med din ansökan!
Om Alfa Laval
Alfa Laval i Tumba är en av de största kontoren inom Alfa Laval koncernen med 450 anställda. Alfa Laval Tumba AB är det största företaget på platsen där även systerföretagen Alfa Laval Nordic AB, AlfaWall AB och Alfdex AB finns. På Alfa Laval i Tumba är deras huvudsakliga verksamhet forskning, utveckling, marknadsföring och service av separatorer.
Om gruppen/avdelningen som du kommer tillhöra
Affärsenheten som du kommer tillhöra omfattar kapitalförsäljning och eftermarknadsförsäljning och service inom Marine, Engine power och Service. De levererar värde för deras kunder ombord på varje fartyg och vid varje motorkraftverk. Produktområden:
* Separation
* Filter
* PureBallast
* Värmeöverföring
* Service
Dina arbetsuppgifter som project manager inom SharePoint O365:
Start: omgående
Slut: 30/6 2019
Ort: Tumba
Omfattning: Heltid
* Skapa och designa alla nödvändiga sidor
Skapa sidor enligt mallar och strukturer samt se till att de är användarvänliga.
* Överför information från SharePoint online till SharePoint O365
Baserat på inmatning från sidägare överför all relevant information till de nya delsidorna.
* Projektledning
Uppfölja och stödja ägare genom att fylla i Aktiesidorna med relevant information.
* Träning
Utbildning och stödjande sidägare / redaktörer med hur man arbetar i SharePoint O365.
Arbetet ska ske enligt riktlinjer och på ett sådant sätt att sidorna följer en liknande struktur.
Din profil för uppdraget
I rollen ingår det främst administration och koordination men samtidigt som det är viktigt att personen har erfarenhet av att ha jobbat i SharePoint O365 och vet hur man bygger sidor som är användarvänlig.
För att trivas i denna roll så ser vi att du har minst tre års erfarenhet av:
* Expertkunskaper inom SharePoint O365
* Project lednings/koordinerings färdigheter
* UX-design, Förmåga att designa sidor så de är användarvänliga och kunna förstå användarna
* Obehindrad i engelska
Som person tror vi att du är strukturerad, organiserad och välplanerad person som har ett intresse av layout och design.
Vad är det bästa med att vara konsult på Experis?
Som konsult på Experis ger vi dig unika möjligheter för att komma till just ditt drömjobb. Experis tillhör ManpowerGroup, världsledande koncern inom bemanning och rekrytering. Experis är marknadsledande i Sverige och har över 4000 kunder inom olika branscher, vilket förstås är till din stora fördel för din karriär och personliga utveckling.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande då tjänsten önskas tillsättas snarast. Har du frågor om rollen som konsult är du välkommen att maila Linnea P. Eriksson på
linnea.persson-eriksson@se.experis.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2019-04-24ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-15
Ange följande referens när du ansöker: 381020b7-a8c9-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Persson-Eriksson
Linnea.Persson-Eriksson@se.experis.com +46705678194
FöretagExperis
AdressExperis
11828
11828 0180
KontorsadressSödermalmsallén 36
Jobbnummer 4749437
Observera att sista ansökningsdag har passerat.