Projektledare för e-handelsprojekt till Caupo i Helsingborg
Q.r.t Qarat AB / Datajobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Q.r.t Qarat AB i Helsingborg,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Caupo levererar smart e-handel
Jo, sedan starten 2002 arbetar Caupo med e-handel i hela kedjan, från rådgivning till utveckling och förvaltning. Ett tajt, dynamiskt team med korta beslutsvägar där alla är med och bidrar och kan påverka arbetet i hög grad. Som anställd hos Caupo kommer du att känna att det du gör om dagarna är viktigt - för dig, för kollegorna, för företaget och för kunderna. Och, just det, Caupo erbjuder såklart både bra tjänstepension, sjukförsäkring och friskvårdsbidrag.
Ps. Glömde: träning på arbetstid har de också!
Publiceringsdatum2022-08-19Om tjänstenCaupo växer och vi behöver nu förstärka organisationen med en erfaren Projektledare. Du kommer ansvara för att leda och övervaka leveranser av spännande e-handelsprojekt till välkända kunder inom många olika branscher.
Du har förmåga att leda projekt på ett effektivt och strukturerat sätt så att målen nås inom beräknad tid, budget och kvalitet. Du har arbetat minst tre år som Projektledare och har du erfarenhet av e-handelsprojekt och en förståelse för teknik är det ett plus. Du har en god analytisk förmåga och sinne för problemlösning. Dina nyckeluppgifter är att planera, organisera, fördela, styra, leda och följa upp projekten samt informera utåt och inåt i projekten.
Vem tror vi att du är ?
Du är en erfaren och driven Projektledare som är bra på att strukturera projekt och har ett starkt helhetsperspektiv. Du är en skicklig ledare och kan kommunicera övertygande med både medarbetare, projektgrupper och kunder.
Har du erfarenhet från e-handel och en förståelse för systemutveckling ser vi det som ett plus, men inget krav. Det viktigaste är att du är en grymt bra Projektledare!
Du är en viktig del i kravställningen tillsammans med utvecklare och sälj och är länken mellan dessa och våra kunder.
Som person är du affärsmässig och har förmågan att analysera, planera, driva och följa upp projekt och med kravställning både internt och externt, ansvara för implementation av e-handelsprojekt med olika former av integrationer.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper! Vi söker en initiativtagande, handlingskraftig och självgående person som drivs av leverera rätt sak i rätt tid. Du inger förtroende, har en mycket god social förmåga, stor vana att bygga relationer och kan hantera möten på olika nivåer på ett naturligt sätt. Du har förmåga att strukturera upp ditt arbete och kan hantera många bollar i luften. Slutligen söker vi dig som är positiv, energisk och en prestigelös lagspelare.
ANSÖKAN
I denna rekryteringsprocess samarbetar Caupo med Qarat. Varmt välkommen att skicka in din ansökan via annonsen. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och skicka gärna in din ansökan senast 18 september 2022. För mer information är du välkommen att kontakta Karin Stenberg på 0723 37 77 90 eller
karin@qarat.se. Qarat arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande rekrytering.
OM QARAT
Qarat är en komplett leverantör av rekrytering, search/headhunting, samt digitala verktyg inom utbildning och kommunikation online, såsom LeadersAPP.
Vi arbetar med hela rekryteringsprocesser, rådgivare i delar av en process samt med konfidentiella searchprocesser. Inom ledningsgruppsutveckling / grupputveckling erbjuder vi Sveriges främsta konsulter inom området.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQ.R.T QARAT AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Q.r.t Qarat AB (org.nr 559288-2731),
https://www.qarat.se Arbetsplats Qarat
Kontakt Karin Stenberg
karin@qarat.se 0723377790 Jobbnummer 6901114
Observera att sista ansökningsdag har passerat.