Projektledare Butik och Inredning
Future Management AB / Chefsjobb / Solna
2011-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektledare Butik och Inredning" (publicerad 2012-01-10) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Future Management AB i Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Future Management är ett rekryteringsföretag som arbetar med branschnischade rekryteringsprocesser, interimslösningar samt outplacementuppdrag inom detalj- och dagligvaruhandeln i Sverige. Våra uppdragsgivare är såväl leverantörer som återförsäljare inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vi på Future Management värdesätter kvalitet och långsiktighet och agerar personligt och professionellt. Tillsammans besitter vi som arbetar på Future Management en gedigen branschkunskap vilket gör oss till rekryteringsföretaget som gör skillnad. Vårt kontor är beläget i Stockholm och vi genomför rekryteringar över hela landet.
Projektledare Butik och Inredning - KF Fastigheter Projektledning, Solna
Vi skall bygga framtidens butiker!
Vill du vara en del av detta?
Letar du efter ett mycket omväxlande, krävande och stimulerande arbete med många kontaktytor, där du får utnyttja dina kunskaper och erfarenheter inom detaljhandel och projektledning, samtidigt som ditt intresse för att göra bra affärer tillfredsställs.
Då är du personen vi söker!
Som Projektledare inom KF Fastigheter Projektledning har du fullt ansvar för de egna projekten när det gäller investering, tid och kvalitet för Coop Butiker och Stormarknaders och för koncernens övriga interna kunders samtliga nyetableringar och ombyggnader. Du ansvarar för en total investeringsvolym om cirka 100-150 Mkr varje år.
Som Projektledare inom KF Fastigheter Projektledning är dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
• Ansvara för ett antal egna projekt
• Ansvara för budget och prognos av de egna projekten
• Vara delaktig i arbetet med att utveckla optimala arbetssätt och rutiner inom avdelningen
• Vara delaktig i avdelningens kommersiella utveckling genom ett aktivt försäljningsarbete
• Aktivt arbeta för att den individuella utvecklingsplanen och målen uppnås, detta skall ske inom ramen för bolagets värdegrunder och målkarta
• Vara delaktig i arbetet med att utveckla kundbasen
• Samverka med kunder, leverantörer, entreprenörer, andra avdelningar inom KF Fastigheter Projektledning AB samt övriga bolag inom KF Fastigheter
• Samverka med Coops avdelningar för inköp av inventarier, säkerhet och IT
Rätt kandidat för detta uppdrag har minst fem års erfarenhet av projektledning, och av en personalledande tjänst med budgetansvar inom detaljhandeln. Om du även har erfarenhet av byggbranschen, och av konsultverksamhet, så är det ett stort plus.
För oss är även din personliga energi, ditt driv samt din vilja att alltid leverera viktiga egenskaper för detta uppdrag. Du skall även ha förmågan att se nya möjligheter och våga tänka nytt. I detta uppdrag kommer vi lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida:
www.futuremanagement.seHar du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rolf Lindgren på Future Management, 070-513 66 94.
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till Future Management hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2011-10-24Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-25
Ange följande referens när du ansöker: 11179
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRolf Lindgren, 0705136694
FöretagFuture Management AB
AdressFuture Management AB
Sibyllegatan 30
11443 Stockholm
Jobbnummer 1061790
Observera att sista ansökningsdag har passerat.