Projektledare / Administratör till Landshypotek bank

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-02-13

Företaget
Landshypotek Bank är en annorlunda bank med en stor uppgift där medarbetarna är avgörande för vår framgång. Landshypotek Bank utgörs av drygt 170 engagerade medarbetare på 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet

Som anställd hos oss kommer du att involveras i en rad olika projekt och verkligen vara delaktig i hur vi bedriver vår bank. Skillnaden mellan vår bank och andra är att här kommer du märka och se effekterna av hur du bidrar till att vi når våra mål. Med anledning av vår storlek har vi möjlighet att vara snabbfotade och ligga i framkant på marknaden vad gäller digitala lösningar och system.

Sedan 1836 har vi finansierat satsningar för företagande på landsbygden. Idag erbjuder vi också bolån till husägare utanför storstäderna samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd.


Dina arbetsuppgifter
Som projektledare på Landshypotek Bank har du flertalet arbetsuppgifter då det är en roll av bred karaktär. Du arbetar nära
operationsavdelningschefen samt processansvarig men har även flertalet andra kontaktytor. I ditt arbete kommer du att ansvara för att koordinerar ett större projekt med fokus på summerad status, budget, framdrift samt ansvar för att aktivitet drivs optimalt från beslut till implementation. Du kommer att administrera och följa upp olika aktiviteter och ansvara för dokumentation. Rent konkret innebär detta sköte kontakten med interna stakeholders inom affärsutveckling och andra avdelningar gällande aktiviteter i systembackloggar och för dialog kring framdrift, status, budget samt utför behovsanalys. Som projektledare tillkommer flertalet aktiviteter som du på egen hand ansvarar för.

Uppdraget är på heltid och löper under sex månader med chans till förlängning.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Tidigare erfarenhet inom bank är meriterande
• Erfarenhet av projektledning och administrativt arbete
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen som projektledare på Landshypotek Bank är du en drivande person som tar stort eget ansvar för ditt arbete. Du har förmågan att självständigt driva på dina processer och ansvara för administrationen kring dem. Din förmåga att strukturera och prioritera gör dig både kvalitetsmedveten och noggrann i arbetet. Vidare har du god vana av att samarbeta och kommunicera med andra, du förstår vikten av flertalet kontaktytor och du räds inte att inhämta information från dessa.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: bank, finans, Landshypotek bank, admin, administratör, administration, PL, projektledare, projektledning, ekonomi, ekonomi, kredit, system, backlogg, status, budget, behovsanalys, process, processtöd

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström martina.listrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3961093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: