Projektadministratörer för uppdrag på 3-4 månader
SJR / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SJR söker för kunds räkning projektadministratörer för uppdrag med start i februari 2018. Längden på uppdrag varierar och bestäms i samråd med kunden, mellan 3-4 månader. Vår kund är ett finansbolag som erbjuder service där de anordnar bolagsstämmor för aktiebolag och sköter allt arbete innan och under stämmorna. Arbetet sker från vår kunds kontor beläget i fräscha lokaler i centrala Stockholm.
Tjänsten
Som Projektadministratör blir du knuten till ett eller flera aktiebolag och arbetar med dessa under hela förloppet fram till och med bolagsstämmans genomförande. Du ansvarar för administration och koordinering av anmälningar samt kontakt med deltagare innan och under bolagsstämman.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Ta emot anmälningar till bolagsstämmor via telefon, post och internet
• Upprätta deltagarlistor och gästlistor
• Skriva ut deltagarförteckning, inträdeskort med mera inför bolagsstämmor
• Medverka vid bolagsstämmor, informera och hjälpa deltagare
I tjänsten ingår mycket samarbete med övriga projektadministratörer och att man ställer upp för varandra under stämmornas gång.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en juridisk alternativt ekonomisk högskoleexamen eller är i slutfas på denna. Du är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift. Är du flytande i finska är det merit men inget krav. Du har goda kunskaper i Officepaket och har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete är det meriterande.
Vi söker dig som har en hög servicekänsla samt arbetar effektivt och noggrant. Vidare ser vi att du har ett gott ordningssinne och en förmåga att strukturera upp ditt arbete. Du arbetar prestigelöst och har ett härligt driv där du sprider positiv energi omkring dig. Du är stresstålig, lösningsfokuserad och du är en lagspelare.
Publiceringsdatum2018-01-16Övrig informationOvanstående tjänst är ett konsultuppdrag på heltid hos SJRmed start i februari 2018. Längden på uppdrag varierar och bestäms i samråd med kunden, mellan 3-4 månader. Helg- och kvällsarbete kan förekomma. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang 076-647 16 43.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras
av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Om företagetSJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCassandra Klang
cassandra.klang@sjr.seFöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 3906726
Observera att sista ansökningsdag har passerat.