Projektadministratör/koordinator sökes av Adecco

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Adecco Office & HR i Stockholm söker nu projektadministratör/koordinator till kund i södra Stockholm

Publiceringsdatum
2009-11-17

Dina arbetsuppgifter
Vår kund jobbar med att bygga ut och uppdatera infrastrukturen för el och kommunikationsnät, såsom Data, Telefoni, och Tv. Som koordinator kommer du att assistera ett antal projektörer med att bland annat ringa deras kunder och boka in besök där de ska presentera den tilltänkta uppdateringen, samt se över fastigheten.
Förekommande arbetsuppgifter är att dels ringa kunder och sälja in produkt/genomförande samt att då boka besök. Ta fram information och vidarebefordra den till rätt person, fylla i avtal och administrera dessa, skriva protokoll vid möten samt göra diverse administrativa enklare kontorsgöromål.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, och administration. Du behärskar officepaketet väl. Vana vid excel ses som meriterande.
Som person är du utåtriktad och tycker om att ha kundkontakt, du får gärna tycka att det är roligt att sälja. Du är noggrann och strukturerad samt har en serviceminded personlighet.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Tjänsten ska tillsättas omgående och avser heltid med möjlighet att bli anställd hos kund.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen.
Länken till annonsen är följande: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=723003
Vid frågor om tjänsten kontakta Anneli Andersson 08-598 912 34
Välkommen att ansöka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 723003

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
538456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: