Projektadministratör inom offentlig förvaltning i Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2020-10-14Dina arbetsuppgifterVi söker efter en Projektadministratör som snabbt kan stärka upp teamet hos denna offentliga förvaltning i Stockholm. Projektadministratören är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Du kommer att vara program-/projektledaren behjälplig och bidra till att effektivisera verksamheten genom att stödja projektmedlemmarna och skapa struktur. Du bör även behöver även ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt.
Som projektadministratör är dina främsta arbetsuppgifter;
• Stötta sektionens olika projekt med de administrativa arbetsuppgifterna
• Skapa förutsättningar för den administrativa processen i projektet, så som dokumenthanteringsplan, diarieföring, introduktion av nya projektmedlemmar, protokoll från möten och fakturahantering
• Medverkar och bidrar till utvecklingen av administratörsnätverk
• Resurshantering i projekt/program
• Hantering av möten och dokumentation
• Stödjande i rapportering och ekonomi
• Genomföra resebokningar för projekt/programmedlemmar som reser i projektet och kontrollera att all nödvändig dokumentation för administration av dessa upprätta
• Medverka i projekt/programintern kommunikationsinsatser som informationsmail, informationsmöten och arrangemang
ProfilVi söker dig som gymnasial examen och minst 5 års erfarenhet av administrativt arbete. Du har 3-5 års erfarenhet av att ha arbetat med dokumenthanteringssystem samt arbete i Office-paketet. Vi ser gärna att du har arbetat med projektadministration inom offentlig verksamhet och har mist 1 års arbetslivserfarenhet inom MS Visio. Som person så är du systematisk, strukturerad och självständig. Du är flexibel, lösningsorienterad och har god prioriteringsförmåga. Du bör även tala och skriva obehindrat på både svenska och engelska.
Du erbjuds
En bred och spännande roll inom offentlig förvaltning. Vår kund arbetar med ett stort projekt där du kommer få vara med på en spännande resa. Detta är ett konsultuppdrag med start 1:a oktober och löpande framåt (projektslut satt eventuellt 2025). Du kommer att vara anställd konsult via Jurek Rekrytering & Bemanning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rekryterande Konsultchef på Jurek Rekrytering & Bemanning, Victoria Tjernström på
victoria.tjernstrom@jurek.se. Välkommen med din ansökan via
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324),
http://www.jurek.se/ Jobbnummer 5399450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.