Professionell redovisningsassistent till Centigo

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Frihet under ansvar hos spännande tillväxtföretag!

Publiceringsdatum
2011-05-25

Företaget
Centigo är ett konsultbolag som vägleder ledande företag och organisationer genom kritiska förändringsprojekt. Deras sätt att se på vad som kännetecknar framgångsrika företag, och hur man skapar dem, kallar de Business Wellness®. Denna syn tillämpar de såväl i sina uppdrag som i sin strävan att skapa marknadens mest attraktiva konsultpartner.
Centigo är oberoende, medarbetarägt och har varit kontinuerligt lönsamt sedan bolaget bildades i januari 2002. Centigo, tillsammans med dotterbolagen Accigo och Sapigo, består idag av cirka 180 medarbetare. Bolaget växer kontinuerligt för att möta både befintliga liksom nya kunders behov av kvalificerade konsulttjänster.
Centigos kontor är beläget i fina och ljusa lokaler i centrala Stockholm. Läs gärna mer om Centigo på www.centigo.se.
Om jobbet
Till den interna ekonomifunktionen söker Centigo en redovisningsassistent. Du kommer att arbeta med administration och löpande bokföring. Detta inkluderar främst leverantörs- och kundreskontra, administration av utlägg, verifikationer, diverse löneadministration samt månadsrapporter. Du kommer att arbeta nära redovisningsansvarig och ha flera egna ansvarsområden.
Möjligheter
Centigo är ett tillväxtföretag med stabil värdegrund och tydliga visioner. Du får själv vara med och påverka din egen utveckling och kommer att arbeta nära skickliga kollegor inom ekonomi och administration. På Centigo blir du en del av en dynamisk organisation och en grupp drivna och ambitiösa medarbetare med stor entreprenörsanda.

Dina personliga egenskaper
För att trivas på Centigo krävs det att du är en serviceinriktad, innovativ och positiv person med hög social kompetens. Vi tror att du är van att arbeta i ett högt tempo och trivs på en arbetsplats i rörelse samt ger ett seriöst och professionellt intryck. Du är driven och trygg i dig själv med en vilja att lära och utvecklas samt är noggrann och strukturerad i ditt arbete.

Kompetenser
Vi söker dig som är minst gymnasieekonom med goda kunskaper i Excel. Det är meriterande om du har arbetat med löpande bokföring och/eller har erfarenhet av liknande organisation och bransch. Det är vidare ett plus om du har viss förståelse för löneadministration samt erfarenhet av Hogia och rapportverktyget Exopen Systems.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tillträde sker i mitten av augusti 2011. Under hösten finns möjlighet till deltid (50-75%) men från årsskiftet gäller heltid. Arbetet är under kontorstider. Detta är en rekrytering vilket innebär att du anställs direkt av Centigo.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=115
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08-400 25 860 alternativt via e-post viktoria.berg@hero.se
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-06-24
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
944973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: