Produktionsinköpare

Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-05-07

Om tjänsten
Vi söker en produktionsinköpare för uthyrning. Vårt kundföretag är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför produktionsutrustning till elektronik-industrin. Utrustning som används av såväl stora som små tillverkare av elektronik inom bl a rymd-, flyg, energi-, dator- och telekomindustrin.
Uppdraget pågår över sommaren med stor chans till förlängning. Tjänsten är knuten till funktionen Inbound logistics och arbetsplatsen är förlagd till Täby.

I rollen som produktionsinköpare kommer du att jobba med operativt inköp och leverantörskontakter för att säkerställa att material finns på plats i rätt tid och kvantitet. Du ansvarar för bevakning av kommande leveranser och eventuella brister samt att rapportera avvikelser till inköp.
I rollen ingår att jobba med att analysera och balansera komponentlager, kapitalbindning och leveransförmåga. Du kommer också att jobba med att förbättra processerna för inflöde av material och lagerhållning.

Profil
Som sökande har du följande kvalifikationer:

Högskoleingenjör
Flera års erfarenhet av planering/inköpsarbete
Goda kunskaper i M3
Goda kunskaper i Engelska

Du är en driven lagspelare som är noggrann, strukturerad, serviceinriktad och som tar ett helhetsperspektiv i arbetet.
Du är initiativrik och ser till att få saker ur händerna.
Du har förmågan att kunna prioritera när det behövs och du hanterar förändringar på ett positivt sätt.

Vi intervjuar mest lämpliga kandidater löpande så tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1516
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Morgan Sehlberg 08-58711747 mose@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Jobbnummer
1865533

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: