Positiv Säljadministratör till internationellt bolag i Solna
SW / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook !
SW söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad Säljadministratör. Kundföretaget är ett väletablerat och internationellt bolag inom frakt. Du hanterar offertuppdateringar, registervård samt utesäljsupport. Du är en del av en samarbetande och driven säljadministrationsavdelning bestående av 4 personer och tillsammans med resterande kollegor sitter ni i ljusa, rymliga och fräscha lokaler i Solna. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 3 månader med start omgående. För rätt person finns chans till förlängning.
Tjänstebeskrivning
I rollen som Säljadministratör kommer du hantera offertuppdateringar, registervård samt utesäljsupport. Du har framför allt en kontaktyta internt mot kollegor på kontoret och runt om i Sverige.
I rollen som Säljadministratör kommer exempelvis att hantera:
• Offertuppdateringar i systemet
• Registervård i systemet
• Supportera utesäljare
Det här är tjänsten för dig som har arbetat inom service/administration sedan tidigare. Din administrativa och serviceinriktade sida kommer till nytta på ett internationellt fraktbolag med trivsamt arbetsklimat!
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Vi söker dig som har arbetat inom service/administration sedan tidigare. Du är lättlärd i system. Du har god datavana samt goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser gärna att du har särskilt goda kunskaper i Excel, men det är inget krav. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Koncernspråket är engelska.
Som person är du serviceminded och brinner för att vara dina kollegor behjälplig. Du lägger vikt vid kvalité i din administration och har ett gott sinne för siffror samtidigt som du är driven, proaktiv och tar initiativ på ett konstruktivt sätt.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdragstiden är på 3 månader med start omgående. För rätt person finns chans till förlängning. Tjänsten är på heltid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 0766-47 16 39.
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Varaktighet, arbetstid
Kontorstider 3 månader med start omgående. För rätt person finns chans till förlängning.
Publiceringsdatum2017-02-06ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSimon Jordal +46 766 47 16 39
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20
Box 7420
Jobbnummer 3304736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.