Positiv och intresserad medarbetare till Helpdesk

Jobquest Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

JobQuest behöver en Helpdesk/1:st line medarbetare till kund inom retail i Stockholm!

Du kommer att arbeta i en global IT Helpdesk där du hjälper kunderna med IT relaterade frågor och ger support i enlighet med kundens Incident Management-process.
Då kunden har ett globalt support-team som fungerar 24/7 är man uppdelad i 2 skift som man bemannar 07:00-01:00.
Du kommer att ge support via telefon, E-post/chatt. Du kommer att hjälpa till vid frågehantering och ha kontakt med externa leverantörer samt sköta kvalitetssäkring avseende biljetter.

Som person är du serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter inom en IT/supportorganisation. Du har mycket bra skrift och kommunikationsförmåga på både svenska och engelska och en positiv och hjälpsam inställning.

Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid och uppdraget är tills vidare hos kunden.

Du är positiv och har lätt att samarbeta. Du kommer att vara en del av ett supportteam som supporterar ett stort antal användare via telefon/mail och remote, alla på olika tekniska nivåer. Det är viktigt att du trivs att jobba med andra och att du har lätt att ta till dig ny information.

Som en person tror vi att du trivs med att arbeta i en global roll med många olika kontakter. Du är ambitiös, konkurrenskraftig, ödmjuk och kommunikativ. Du letar ständigt efter möjligheter att förbättra saker. Du värdesätter eget ansvar, snabb takt, teamarbete och enkel kommunikation.

Kompetens/erfarenhet:

• Gärna erfarenhet av liknande uppgifter
• Mycket bra muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
• Bra kunskap om Windows 7
• Kunskap om administration i Active Directory
• Kunskap om de program som ingår i Microsoft Office 2010/13
• Kunskap om ITIL-processer, särskilt Incident Management-processen

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

Om JobQuest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-02

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therés Rydell

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm

Kontorsadress
Upplandsgatan 7 11123 Stockholm

Jobbnummer
3727460

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: