Partner & Business Development Manager till Advisa!

Brilliant People / Säljarjobb / Stockholm
2019-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Partner & Business Development Manager till Advisa!" (publicerad 2019-05-16) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brilliant People i Stockholm, Sollentuna, Göteborg eller i hela Sverige

Advisa befinner sig i en spännande tillväxtresa och söker nu en Partner & Business Development manager som vill fortsätta utveckla Advisa. Vill du vara med och skriva historia på Advisa genom att effektivisera och utveckla såväl deras affär som relationen till deras partners? Vill du dessutom göra det tillsammans med ett gäng drivna och inspirerande kollegor så kan du vara den personen vi söker!

Beskrivning av tjänsten
I rollen som Partner & Business Development Manager kommer du löpande att arbeta både med att bygga relationen till Advisas partners och affärsutveckling. Som ansvarig för samarbetet med Advisas partners är du länken mellan Advisas och bankens affär med stort fokus på att tillhandahålla bästa möjliga service. Du kommer att spendera mycket tid på att bygga goda relationer samt bemöta frågor från våra partners. Du kommer även initiera nya kontakter för att säkerställa att Advisa har marknadens bästa partnerportfölj.

I andra delen av rollen kommer du att fokusera på affärsutveckling där du genom att förstå Advisas affär och kunden kan identifiera och exekvera på utvecklingsområden. Du har ansvaret att identifiera, initiera, planera, driva samt slutföra olika projekt kopplat till att förbättra Advisas affär avseende nyutveckling samt optimering och nyutveckling av tekniska lösningar. Som ansvarig för affärsutvecklingsprojekt är det ditt ansvar att föra en dialog med Advisas partners för att säkerställa bästa möjliga lösning faller på plats.

Exempel på arbetsuppgifter/ansvar:

• Initiera kontakt med nya partners
• Agera support gentemot befintliga partners
• Identifiering av nya affärsområden inom ramen för Advisas affär
• Projektledning av projekt inom affärsutveckling
• Implementation av nya lösningar i samråd med partners
• Analys samt rapportering av partners performance

I rollen som Partner & Business Development manager rapporterar du till Advisas Head of Expansion och arbetar tätt tillsammans med olika funktioner på bolaget, t ex Advisas analysavdelning, legala funktion, utvecklare, produktägare och kundservicemedarbetare.

Vi ser att du har:

• Eftergymnasial utbildning med relevant inriktning så som ekonomi eller som civilingenjör
• Minst tre års relevant arbetslivserfarenhet, exempelvis som Managementkonsult, Key account manager eller Affärsutvecklare
• Erfarenhet från att arbeta i ett SME-bolag
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från att ha arbetat produktnära, i ett tjänsteföretag eller inom finansbranschen. Vi tror att du har en entreprenöriell anda och kanske har du redan provat på att driva eget bolag?

Vi söker dig som brinner för att skapa resultat, värdesätter professionalitet och som motiveras av att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor. Du är en person som värderar uppriktighet och både tar och ger feedback dagligen. Med stor passion vill du komma in i bolaget för att förändra och utveckla det vi med stolthet redan byggt upp!

I rollen som Partner & Business Development manager är det särskilt viktigt att du som person värdesätter att leverera god service, knyta kontakter och utveckla relationer. Du har god förståelse för din omgivning och dess behov och är inte rädd för att ta ledningen i tuffa förhandlingar eller de projekt du driver. Du motiveras av att arbeta resultatorienterat för att nå ambitiösa mål och lägger i en extra växel när det behövs. Du är analytisk och arbetar datadrivet för att nå framgång i din roll.

Vad erbjuder vi?

• Ett team av entreprenöriella kollegor som kommer att utmana dig dagligen.
• Ett generöst förmånsprogram med bland annat 5000kr/år i friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och massage på jobbet.
• Magiska fester, AWs och roliga aktiviteter på kontoret.
• Nytt och centralt beläget kontor.
• Möjligheter att utvecklas och växa i takt med bolaget.




Advisa grundades 2011 med ambitionen att hjälpa kunder förbättra sin privatekonomi. Vårt mål är att göra det enkelt för alla att förbättra sin privatekonomi genom att konkurrensutsätta banker och på så vis sänka räntan på befintliga och nya lån. Med ett stort fokus på kundservice och utveckling av vår teknik, ser vi till att ständigt förbättra vår tjänst för att göra det lika enkelt och naturligt att jämföra lån som det är att köpa en flygbiljett på nätet. Sedan starten har vi hjälpt över 200,000 svenskar att se över sina lån och i genomsnitt sänkt våra kunders räntor med 35%.

På Advisa värdesätter vi varandra och är stolta över vad vi tillsammans åstadkommer. Vi är cirka 50 anställda som utstrålar stor passion för vårt arbete och har ett genuint intresse för att hjälpa andra människor. Vi lovar bara det vi kan hålla och vi finns för att skapa resultat åt våra kunder. På Advisa tror vi på att involvera alla och att högt i tak skapar bättre lösningar. Därför tycker vi att det är viktigt att anställda proaktivt lyfter förslag på hur vi kan bli ännu bättre. För att nå vår vision och fortsätta växa behöver vi fler fantastiska anställda!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-04-18

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Brilliant People

Adress
Brilliant People
Hälsingegatan 49
11331 Stockholm

Kontorsadress
Hälsingegatan 49

Jobbnummer
4741733

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brilliant People

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brilliant People: