Ordningsam administratör sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi en hyresadministratör till vår uthyrningsverksamhet för ett längre uppdrag inom fastighetsbranschen!
Publiceringsdatum2010-12-16ArbetsuppgifterUppdraget är projektrelaterat och kopplat till öppnandet av en ny galleria som kommer att öppnas sommaren 2012.
Dina uppgifter blir att upprätta och administrera hyresavtal hos fastighetsägaren.
ErfarenheterFör att kunna göra ett bra arbete behöver vi en person som har kunskap och erfarenhet kring administration av avtalsstockar hos fastighetsägare, helst med inriktning mot retailfastigheter.
Du ska ha goda erfarenheter av
• grundläggande hyresjuridik
• standardavtal som förekommer i retailbranschen
• upprättande av avtal själv
• debiteringsstrukturerna i retailfastigheter
• goda kunskaper i Excel, macro och pivotabeller
• hantering av kontraktsdatabaser
Dina personliga egenskaperVi söker dig som gillar att arbeta i grupp, är ordningsam, är intresserad av juridik och gillar att arbeta självständigt.
Utbildning inom juridik är meriterande.
Vem söker vi?
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Oerban på tel: 08-598 981 54.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 803415
Observera att sista ansökningsdag har passerat.