Ordermottagare/innesäljare
Docksta Sko AB / Inköpar- och marknadsjobb / Kramfors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Kramfors,
Härnösand,
Mark,
Sollefteå,
Timrå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Docksta Sko AB i Kramfors En stor del av arbetet som ordermottagare hos Docksta sko består av att möta kunden i telefon, e-post och sociala medier. Du ansvarar bland annat för att registrera ordrar, lämna prisuppgifter, kontrollera leveranstider, boka transporter och ta hand om returer. Du håller ett vakande öga på de beställningar våra kunder lägger i webbutiken och ser till att leverera snabbt. Eftersom du hjälper till att produktionsplanera varje vecka är det bra om du gillar struktur.
I din roll ligger även försäljning i butiken vilket är säsongsbetonat. Högsäsongen börjar i maj och planar ut i september. Du har god överblick över vårt sortiment och ger våra kunder råd och stöd i köpprocessen. Du planerar även schemat för extrapersonalen. Det är viktigt att du är flexibel och en lagspelare då vi är ett litet företag och alla behöver hugga i där det behövs för att hjälpa varandra.
För tjänsten som ordermottagare/innesäljare söker vi en person som:
• Är glad, social och serviceinriktad.
• Är ordningsam, välorganiserad och tycker att det är roligt när det blir lite tempo i arbetet.
• Vill arbeta med stort kundfokus i en positiv arbetsmiljö.
• Har ett eget driv och kan motivera dig själv i ditt jobb.
• Kan ta egna initiativ och se när saker behöver fixas.
• Kunskaper om Officepaketet, sociala medier främst Facebook och Instagram samt mejlvana.
Vi tycker också att det är viktigt att ha en positiv inställning till arbetet, att du kan sprida glädje på arbetsplatsen och att du har en stor portion ödmjukhet då vi är ett team som jobbar tillsammans där alla är lika viktiga.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper som väger tyngre än utbildning och erfarenhet.
Vår vision är att ta Docksta till världen och världen till Docksta. Med det menar vi att vi vill att människor i hela världen ska få möjlighet att äga ett par egna Docksta slippers. Vi vill även att människor från hela världen ska få ta del av Docksta och det fantastiska världsarvet Höga Kusten där vår fabrik är belägen. Vi är en liten fabrik med ett stort hjärta och engagerade medarbetare från flera olika länder vilket gör det till en dynamisk arbetsplats där vi samlar en bit av världen i Docksta. Våra kunder finns i huvudsak i Sverige men försäljningen i Europa och resten av världen ökar. Företaget är privatägt och ägarna jobbar nära verksamheten. Vi är en platt organisation med högt i tak och nya idéer är alltid välkomna. Hos oss är det viktigt med kamratskap och skinn på näsan för att ta nästa steg ut i världen. Vi tror på samarbete såväl internt som externt.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är på 75% med möjlighet till heltid längre fram. 60%-80%
Publiceringsdatum2017-12-18ErsättningVi är anslutna till Handels kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-07
Ange följande referens när du ansöker: Ordermottagare/innesäljare
KontaktLisa Edin
lisa@kingscall.seFöretagDocksta Sko AB
AdressDocksta Sko AB
Kartongvägen 2
87033 Docksta
KontorsadressKartongvägen 2
Jobbnummer 3858823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.